باید حق پنداری ها را کنار گذاشت

به گزارش مجله هاستفا، رئیس جهاددانشگاهی در افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اظهار کرد: هدف از انجام این مناظرات باید فرهنگ سازی علمی و منطقی گفت وگو باشد.

باید حق پنداری ها را کنار گذاشت

به گزارش خبرنگاران،دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران گفت: هدف از برگزاری این مسابقات این است که پیش از آنکه صرف توان علمی را بسنجیم باید درصدد فرهنگ سازی علمی و منطقی گفت وگو باشیم که جای آن در کشور خالی است. ما باید در کشور به توافق های علمی برسیم و برنامه ریزی های درازمدت انجام دهیم تا پس از آن در کشور پیشرفت هایی حاصل گردد.

رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات اظهار کرد: هدف ما این است که الگوهای علمی در جامعه ترویج یابند و دانشجویان باید علی رغم داشتن اعتقادات مختلف، حق پنداری را کنار بگذارند.

دکتر طیبی با اشاره به نظام ملی نوآوری گفت: نظام ملی نوآوری ما در کشور به شدت اشکال دارد و باید ایرادات آن رفع گردد.

وی با اشاره به مهاجرت دانشجویان به خارج از کشور ادامه داد:نگرانی های دانشجویان نسبت به موضوع مهاجرت باید با روش های علمی مطرح گردد و ما نیز نگران این وضعیت هستیم.

رئیس جهاد دانشگاهی اضافه کرد: در جامعه ما دو جریان فکری اصولگرا و اصلاح طلب وجود دارد که باید اشکالات این دو جریان نیز رفع گردد و با حضور افراد در این احزاب، استعدادها بروز پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 44

به "باید حق پنداری ها را کنار گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید حق پنداری ها را کنار گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید