ایجاد 835 شغل تازه از محل طرح های سرمایه گذاری در اردبیل

به گزارش مجله هاستفا، رئیس اداره سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پیش بینی می گردد تا از محل طرح های سرمایه گذاری در بخش گردشگری تعداد 835 شغل تازه در سطح استان اردبیل ایجاد گردد.

ایجاد 835 شغل تازه از محل طرح های سرمایه گذاری در اردبیل

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نگار سریع الاطلاق روز گذشته 12 تیر اظهار کرد: سال جاری پیش بینی می گردد تا از محل طرح های سرمایه گذاری در بخش گردشگری تعداد 835 شغل نو در سطح استان اردبیل ایجاد گردد.

رئیس اداره سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به معرفی یک طرح سرمایه گذاری به بانک برای دریافت تسهیلات در سه ماهه نخست سال جاری بیان نمود: مبلغ تسهیلات طرح معرفی شده به بانک صد میلیارد ریال بوده است.

او تعداد روستاهای هدف گردشگری دارای سرمایه گذار در این مدت را دو مورد و تعداد منطقه ها نمونه گردشگری دارای سرمایه گذار را شش مورد برشمرد و گفت: دو جلسه کمیته فنی هم در راستای آنالیز و رسیدگی به طرح های مد نظر برگزار شده است.

سریع الاطلاق از صدور موافقت اولیه و اصولی تاسیسات به تعداد 9 مورد در سه ماهه نخست سال جاری اطلاع داد و اضافه کرد: در این مدت دو طرح سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده که بر اساس طرح های افتتاحی برای شش نفر اشتغال ایجاد شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8374

به "ایجاد 835 شغل تازه از محل طرح های سرمایه گذاری در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 835 شغل تازه از محل طرح های سرمایه گذاری در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید