انتقاد باشگاه ملوان از اطلاعیه نامحترمانه پرسپولیس

به گزارش مجله هاستفا، باشگاه ملوان بندر انزلی از حضور در دیدار محبت آمیز و بازی خداحافظی سیدجلال حسینی به دلیل اطلاعیه ای که باشگاه پرسپولیس صادر کرد، انصراف داد.

انتقاد باشگاه ملوان از اطلاعیه نامحترمانه پرسپولیس

پس از کش و قوس های فراوان درباره برگزاری بازی محبت آمیز پرسپولیس - ملوان بندر انزلی برای بازی خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال، باشگاه ملوان از انجام این بازی محبت آمیز انصراف داد.

روابط عمومی باشگاه ملوان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه غیرحرفه ای و نامحترمانه باشگاه پرسپولیس تهران در صفحه رسمی این باشگاه در مورد دیدار محبت آمیز با تیم ملوان بندر انزلی، باشگاه ملوان اعلام می کند ضمن احترام به هواداران باشگاه پرسپولیس، به احترام هواداران خود و برای حفظ شأن باشگاه ملوان، از انجام این دیدار محبت آمیز انصراف می دهد.

این واکنش ملوانی ها به اطلاعیه ای بود که باشگاه پرسپولیس عصر امروز منتشر کرد و در بخشی از این اطلاعیه آمده بود: برنامه ریزی ها برای انجام یک بازی خداحافظی مناسب و در شأن سیدجلال حسینی در حال انجام است. هرچند سیدجلال حسینی آنقدر بزرگ است که بهتر بود بازی خداحافظی اش مقابل یک تیم بزرگ خارجی انجام می شد، اما به دلیل کمبود زمان و در پیش بودن مسابقات لیگ برتر این امکان وجود نداشت. بازی تدارکاتی با ملوان 14 مرداد در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد و شایعه لغو این بازی صحت ندارد.

به نظر می رسد این بخش از اطلاعیه باشگاه پرسپولیس که در آن اشاره شده بهتر بود بازی خداحافظی سیدجلال حسینی مقابل یک تیم بزرگ خارجی انجام شود، اما به دلیل کمبود زمان و در پیش بودن مسابقات لیگ برتر این امکان وجود ندارد، باعث رنجش باشگاه ملوان شده است، اتفاقی که چندان بی راه نیست و هر باشگاهی برای حفظ شأن و جایگاه خود و هوادارانش، چنین واکنشی را نشان خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10517

به "انتقاد باشگاه ملوان از اطلاعیه نامحترمانه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد باشگاه ملوان از اطلاعیه نامحترمانه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید