الحشد الشعبی:حرکت داعش را در غرب الانبار فلج کردیم

به گزارش مجله هاستفا، الحشد الشعبی گفت که نیروهای این سازمان در غرب الانبار ضمن کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات و رایانه های حاوی اطلاعات، حرکت داعش را در این منطقه فلج کرده است.

الحشد الشعبی:حرکت داعش را در غرب الانبار فلج کردیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک فرمانده عملیات الحشد الشعبی در الانبار جزئیات مهمی از عملیات امنیتی نیروهای این سازمان در غرب استان الانبار منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، قاسم مصلح در بیانیه ای گفت: الحشد الشعبی امروز بر اساس اطلاعاتی دقیق یک عملیات امنیتی را در شهر القائم انجام داد که منجر به کشف مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات و یک خودروی بمب گذاری شده شد.

وی اضافه نمود: در این عملیات چند دستگاه رایانه حاوی اطلاعات دقیق درباره بقایای گروهک تروریستی داعش و عناصر آن هم کشف و ضبط شد.

مصلح گفت: این عملیات منجر به شکسته شدن کم داعش و فلج کردن حرکت آن و به تعویق انداختن تمام عملیات و طرح های آینده آن شد .

در سرانجام این بیانیه آمده است: از حیث نظامی کار داعش تمام شده اما از لحاظ امنیتی تمام نشده است.

منطقه غرب الانبار تا به امروز چندین بار هدف حمله هواپیماهای ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش هم قرار گرفته است.

در ساعت دو بامداد 28 ژوئن گشته هواپیماهای آمریکایی سه نقطه از نقاط استقرار نیروهای الحشد الشعبی (تیپ های 14 و 46)، واقع در 13 کیلومتری داخل مرزهای عراق در شهرستان القائم واقع در غرب استان الانبار را هدف قرار دادند که به شهادت چهار نفر که در حال انجام وظیفه عادی خود مبنی بر جلوگیری از نفوذ عناصر داعش از سوریه به عراق بودند، منجر شد.

چند روز بعد از حملات جنگنده های آمریکایی به مواضع الحشد الشعبی در انبار، عناصر داعش با حمله به سد حدیثه در 10 کیلومتری روستای السکران در غرب الانبار باعث شهادت چهار نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر شدند.

برخی منابع خبری دیگر هم گزارش داده اند که داعش از پنج محور حملات گسترده ای را در دریاچه سد حدیثه انجام داده است و عملیات امروز الحشد الشعبی در راستای مقابله با تحرکات بقایای عناصر داعش در این منطقه است که به گفته خیلی از ناظران با تحریک آمریکا حملات خود را از سر گرفته اند.

.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8266

به "الحشد الشعبی:حرکت داعش را در غرب الانبار فلج کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحشد الشعبی:حرکت داعش را در غرب الانبار فلج کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید