افزایش 36 درصدی بازرسی از واحد های کارگری چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله هاستفا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: بازرسی از واحد های کارگری چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست امسال 36 درصد افزایش داشته است.

افزایش 36 درصدی بازرسی از واحد های کارگری چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی امروز چهارشنبه در مانور سراسری طرح بازرسی ضربتی از کارگاه های پُرخطر (کارگاه های ساختمانی) چهارمحال و بختیاری بیان نمود: در نیمه نخست سال جاری 4 هزار بازرسی از کارگاه های مشمول قانون کار در استان انجام شد.

وی افزود: در پی این بازرسی ها 2 هزار و 800 ابلاغیه برای رفع نقص در واحد های کارگری چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

بیشتر بخوانید

مولوی شرح داد: در این مدت همچنین 337 بازرسی ادواری و خاص از کارگاه های پُرخطر حوزه صنایع، گاز، پتروشیمی، معاون و کارگاه های ساختمانی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی با اشاره به کاهش 14 درصدی ناشی از حوادث کار در چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست سال جاری یادآور شد: هم اکنون 105 هزار کارگر مشمول قانون کار در 6 هزار و 500 کارگاه مشمول قانون کار این استان فعالیت دارند.

مولوی تأکید کرد: کاهش حوادث ناشی از کار، ارتقای کاری در محیط های کارگری به منظور تضمین سلامت کارگران و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در محیط های کارگری از اهداف برگزاری مانور سراسری طرح بازرسی ضربتی از کارگاه های پُرخطر (کارگاه های ساختمانی) چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10917

به "افزایش 36 درصدی بازرسی از واحد های کارگری چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 36 درصدی بازرسی از واحد های کارگری چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید