اطمینانی به قهرمانی استقلال نیست!

به گزارش مجله هاستفا، بازیکن پیشین استقلال می گوید که فاصله 6 امتیازی این تیم با پرسپولیس، دلیلی بر قهرمانی قطعی آبی پوشان در لیگ بیست ویکم نیست.

اطمینانی به قهرمانی استقلال نیست!

شاهین خیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل گل گهر گفت: بازی خیلی خوبی بود و از موقعیت گل گرفته تا گل و حساسیت؛ همه چیز داشت. در نیمه اول گل گهر بازی را بهتر آغاز کرد ولی رفته رفته استقلال به خودش آمد. زمانی که گل گهر پرس می کرد، استقلال به بازی مستقیم روی آورد و این مسئله منجر به باز شدن قفل بازی شد. گل گهر تیم قابل احترامی است و موقعیت های خوبی داشت ولی در نهایت این استقلال بود که با شرایطی که داشت، باید پیروز می شد و پیروز هم شد.

وی افزود: پیروزی در این بازی و در این زمان که تیم 2 بازیکن سربازش را از دست داده، برای استقلال خیلی حیاتی بود، اگر چه با وجود جدایی یزدانی و مرادمند، بازیکنان جایگزین، خیلی خوب جای آنها را پُر کردند. در این بازی غیبت زبیر نیک نفس هم خیلی مشهود بود ولی با تغییراتی که در نیمه دوم در استقلال صورت گرفت و حضور وریا غفوری و سعید مهری و انتقال یامگا به سمت راست، تیم به گل گهر خیلی خوب فشار آورد و همین فشار ها به پنالتی دوم و پیروزی استقلال ختم شد.

بازیکن پیشین استقلال درباره حواشی و تنش های این بازی گفت: بیشتر از بازیکنان داخل زمین، نیمکت نشین ها و مربیان دو تیم کارت زرد گرفتند و اخراج شدند. فکر نمی کنم اختلافات حاشیه ای و تنش ها به علت کَل کَل مربیان باشد و بیشتر برای مسائل داوری بود. فرهاد مجیدی شاگرد امیر قلعه نویی بوده و تصور نمی کنم بحث بی اخلاقی مطرح باشد. کُری همواره بین شاگرد و استاد وجود دارد ولی این رقابت باید سالم باشد. امیدوارم دیگر شاهد رقم خوردن این اتفاقات نباشیم. اینکه در یک صحنه فرهاد و فرزاد مجیدی هر دو اخراج شوند، خوب نیست.

خیری درباره افزایش فاصله استقلال با پرسپولیس در صدر جدول عنوان نمود: نمی توان گفت استقلال با این اختلاف امتیاز در سرانجام فصل حتماً قهرمان می گردد. اختلاف با پرسپولیس 6 امتیاز است و طبیعتاً شرایط استقلال برای ادامه بهتر می گردد ولی این به معنی کسب قطعی قهرمانی نیست. دو سه لغزش از سوی استقلال، ممکن است جای تیم ها را در صدر جدول جابجا کند. استقلال هفته بعد با صنعت نفتی بازی دارد که این هفته پرسپولیس را شکست داد. درست است بازی در تهران انجام می گردد ولی فرایند تیم آبادانی نشان می دهد، می تواند جایگاه استقلال را خطر بیندازد. هیچ اطمینانی به قهرمانی استقلال نیست و نباید بازیکنان این تیم دلخوش به این 6 امتیاز فاصله باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن دربی 26 اسفند یادآور شد: هیچ کدام از دو تیم دوست ندارند در هیچ شرایطی بازنده این بازی باشند ولی دربی سال جاری برای دو تیم 6 امتیازی و خیلی مهمتر است. اگر استقلال در دربی پیروز گردد، تقریباً کار را تمام نموده اما اگر پرسپولیس ببرد، شرایط برای استقلال سخت خواهد شد. امیدوارم استقلال بعد از چند سالی که قهرمان نشده، سال جاری به این عنوان دست یافته و طرفداران را خشنود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9912

به "اطمینانی به قهرمانی استقلال نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطمینانی به قهرمانی استقلال نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید