اسکولز: منچستریونایتد از ظرفیت کلاس 92 استفاده نکرد

به گزارش مجله هاستفا، پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد می گوید این باشگاه آنطور که باید از ظرفیت کلاس 92 استفاده نکرده است.

اسکولز: منچستریونایتد از ظرفیت کلاس 92 استفاده نکرد

به گزارش خبرنگاران، از بین نسل طلایی و محصول آموزشگاه باشگاه منچستریونایتد که به کلاس 92 مشهور است، تنها نیکی بات در این باشگاه مشغول به کار است و راهنمایی تیم زیر 23 سال من یونایتد را برعهده دارد، این در حالی است که پل اسکولز معتقد است باشگاه منچستریونایتد باید بیشتر از ستاره های پیشین خود استفاده کند. از کلاس 92 فیل نویل، گری نویل، نیکی بات، پل اسکولز، رایان گیگز و دیوید بکام هر یک با خرید 10 درصد سهام باشگاه دسته پنجمی سالفوردسیتی، اکنون مجموعاً با داشتن 60 درصد سهام این باشگاه انگلیسی، سهامدار اصلی اش به حساب می آیند.

اسکولز در گفت وگو با نشریه گاردین انگلیس گفت: اوضاع کمی عجیب به نظر می رسد. سرالکس فرگوسن ایده اش این بود که از ظرفیت ما استفاده گردد. در ادامه سرالکس خداحافظی کرد و ما نیز بازنشسته شدیم. فرگوسن در دنیایی ایده آل دوست داشت از ما در باشگاه استفاده گردد، اما این اتفاق یکسال پس از اعلام بازنشستگی وی از سرمربیگری منچستریونایتد نیفتاد و همه ما هم در ادامه پی کار خود رفتیم.

وی ادامه داد: گری نویل روی به مربیگری آورد، رایان گیگز نیز در حال حال حاضر راهنمایی تیم ملی ولز را برعهده دارد. سرالکس همواره می خواست که در منچستریونایتد کار مشابهی به باشگاه بایرن مونیخ یا آژاکس انجام گردد، باشگاه هایی که همواره از بازیکنان پیشین خود استفاده می نمایند، اما این اتفاق در باشگاه منچستریونایتد نیفتاد.

از کلاس 92 تنها رایان گیگز پس از اخراج دیوید مویس از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در اواخر فصل 14-2013 برای چند بازی به طور موقت راهنمایی این تیم تا انتها همان فصل را برعهده گرفت و در ادامه دو فصل دستیار لوئیز فن خال بود و در نهایت تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه انگلیسی گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 73

به "اسکولز: منچستریونایتد از ظرفیت کلاس 92 استفاده نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکولز: منچستریونایتد از ظرفیت کلاس 92 استفاده نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید