استقبال ژاوی از یوونتوسی ها در قطر پیش از سوپر جام ایتالیا

به گزارش مجله هاستفا، کاپیتان پیشین تیم فوتبال بارسلونا با بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس که خود را برای مصاف با میلان در ملاقات سوپر جام ایتالیا آماده می کنند، ملاقات کرد.

استقبال ژاوی از یوونتوسی ها در قطر پیش از سوپر جام ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با قیمت تور ایتالیا بهار 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور بهار ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس، هافبک تیم السد قطر صبح امروز (چهارشنبه) به محل تمرینات تیم فوتبال یوونتوس رفت تا ضمن خوشامدگویی به آنها از نزدیک شاهد تمرینات آنها برای بازی در سوپر جام ایتالیا باشد.

قهرمان فصل گذشته سری A و جام حذفی ایتالیا، جمعه شب در شهر دوحه با میلان نایب قهرمان فصل گذشته کوپا ایتالیا روبه رو می شود و به همین دلیل بانوی پیر تمرینات خود را در دوحه آغاز کرده و بازیکنان این تیم نیز از اوقات فراغت خود در هوای مطلوب این شهر لذت می برند. حضور کاپیتان پیشین بارسلونا در محل تمرینات یوونتوسی ها هم مزید بر علت شد تا آنها برای مصاف با رقیب دیرینه شان در بازی سوپر جام روحیه مضاعفی بگیرند.

در زیر تصاویر تمرینات بازیکنان یوونتوس و ملاقات ژاوی با آنها را مشاهده می کنید:

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2219

به "استقبال ژاوی از یوونتوسی ها در قطر پیش از سوپر جام ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال ژاوی از یوونتوسی ها در قطر پیش از سوپر جام ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید