از تاثیر سوخت بر عمر کاتالیست ها تا کتبی که دانش آموزان را برای بازار کار آماده نمی کنند

به گزارش مجله هاستفا، کاهش تعرفه های بیهوشی قابل بازنگری است، چرا کتب درسی دانش آموزان را برای ورود به بازار کار آماده نمی کنند؟، واکنش فرمانده ناجا به اظهارات ترامپ، زوایای جدیدی از املاک نجومی و بدهی های شهرداری و...از جمله مهمترین اخبار اجتماعی خبرنگاران در روز شنبه (24مهرماه) است.

از تاثیر سوخت بر عمر کاتالیست ها تا کتبی که دانش آموزان را برای بازار کار آماده نمی کنند

به گزارش خبرنگاران، اداره اجتماعی خبرنگاران امروز بیش از 50 خبر روی خروجی خود قرار داده است که گزیده مهمترین این اخبار به همراه تیتر و لینک در زیر می آید:

تاثیر سوخت بر عمر کاتالیست خودروهای سواری

یک عضو هیات علمی دانشکده انرژی و مکانیک دانشگاه شهید بهشتی ضمن تشریح نقش کاتالیست در کاهش آلودگی خودروهای سواری به سرویس محیط زیست خبرنگاران،گفت: تنها یک بار سوخت گیری با سوخت غیر استاندارد، باعث تخریب یا کاهش بازدهی شدید کاتالیست می شود و اگر کاتالیست بر اثر سوخت خراب شود مقصر تامین کننده سوخت و نه مالک خودرو است.

زوایای جدیدی از املاک نجومی و بدهی های شهرداری/نمی دانم ممنوع التصویر شده ام یا نه

سرویس جامعه شهری خبرنگاران امروز به پوشش خبری اولین نشست خبری شهردار تهران با اصحاب رسانه پرداخت و نجفی در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص مسائل مختلف شهری، شائبه ممنوع التصویر شدنش، حل معضلات بافت های فرسوده، مشخص تکلیف مجلات گروه همشهری و احتمال تعطیلی آنها،مناقصه ها و مزایده های شهرداری ، پرونده املاک نجومی شهرداری و ... پاسخ داد.

واکنش فرمانده ناجا به اظهارات ترامپ

سرویس حوادث،انتظامی خبرنگاران نیز امروز به پوشش خبری آیین افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس پرداخت و در آن سردار حسین اشتری،رئیس پلیس کشور به اظهارات دونالد ترامپ علیه کشورمانواکنش نشان داد و آن ها را ناشی از کم عقلی و ناآگاهی وی دانست.

چرا کتب درسی دانش آموزان را برای ورود به بازار کار آماده نمی کنند؟

زنگ مهر امسال با طرح این انتقاد از سوی رئیس جمهور که کتاب های درسی ما دانش آموز را به جای تربیت برای فردا، برای دیروز تربیت می کند به صدا در آمد و پس از آن سرویس آموزش و پرورش خبرنگاران به تهیه گزارشی در خصوص آنکه چرا کتب درسی دانش آموزان را برای ورود به بازار کار آماده نمی کنند؟ پرداخت و در آن محمود امانی طهرانی، مدیرکل دفتر تالیف کتب نظری وزارت آموزش و پرورش در برابر این نقدها گفت: بازبینی کتب درسی هر 5سال یکبار و بازتالیف آنها هر 10سال یکبار صورت می گیرد. هر کتابی در ابتدای تالیف قبل از آنکه بیرون بیاید یک مرحله جدی بازبینی را توسط 64 معلم از 32 استان کشور می گذراند. هرکتاب درسی دو سال آزمایشی اجرا، رصد، اصلاح و ارزشیابی های دوره ای برای آن انجام می شود. اگر نقدهای جانداری از کتب درسی ارائه شود از آنها استقبال می کنیم و آنها را جدی می گیریم.

کاهش تعرفه های بیهوشی قابل بازنگری است

سرویس سلامت خبرنگاران نیز امروز به پوشش خبری مراسم روز جهانی بیهوشی پرداخت و در آن دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه موضوع کاهش تعرفه های بیهوشی قابل بازنگری است، شرح داد: قرار شده است کمیته ای بین شورای عالی بیمه با حضور کنندگانی از بیمه ها، سازمان نظام پزشکی، مدیریت برنامه و بودجه و وزارت بهداشت تشکیل شود تا مسائل گروه های مختلف پزشکی در زمینه تعرفه ها را حل نماید.

سرویس خانواده خبرنگاران نیز امروز به چگونگی مشخص میزان ازکارافتادگی بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت و در آن معاون سازمان تأمین اجتماعی به بیان شرحاتی درباره کمیسیون های پزشکی تأمین اجتماعی پرداخت و گفت: در این کمیسیون ها 6 پزشک متخصص از رشته های مختلف به معاینه و بررسی شرایط بیمار می پردازند و میزان ازکار افتادگی را مشخص می کنند که البته رای کمیسیونهای پزشکی قابل اعتراض و رسیدگی مجدد است.

به گزارش خبرنگاران، فهرست پربازدیدترین اخبار اجتماعی خبرنگاران به شرح زیر است:

زوایای جدیدی از املاک نجومی و بدهی های شهرداری/نمی دانم ممنوع التصویر شده ام یا نه

چرا پروانه واردات برنج تایلندی معلق شد؟

پاسخ ثبت احوال به افرادی که ادعای ایرانی بودن دارند، اما فاقد شناسنامه اند

چرا کتب درسی دانش آموزان را برای ورود به بازار کار آماده نمی کنند؟

تاثیر سوخت بر عمر کاتالیست خودروهای سواری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1882

به "از تاثیر سوخت بر عمر کاتالیست ها تا کتبی که دانش آموزان را برای بازار کار آماده نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تاثیر سوخت بر عمر کاتالیست ها تا کتبی که دانش آموزان را برای بازار کار آماده نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید