اردبیل پیشتاز در فناوری های پیشگیری از کرونا

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/اردبیل رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از پیشتازی اردبیل در فناوری های پیشگیرانه از کرونا اطلاع داد.

اردبیل پیشتاز در فناوری های پیشگیری از کرونا

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

حبیب ابراهیم پور در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: ساخت دستگاه سه لایه توسط واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل برای استان مرکزی از اقداماتی است که در این ایام در حال اجرا است.

وی اعلام کرد: در پی اعلام احتیاج یکی از فراوری کنندگان اقلام پزشکی در استان مرکزی، قرارداد ساخت دو دستگاه فراوری ماسک سه لایه پزشکی، میان واحد فناور دانه های سالم دانه های قوی مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل با آنها امضا شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پارک اردبیل پس از شیوع کرونا در راستای تامین و فراوری محصولات فناورانه و نوآورانه پیشرو و پیشتاز بوده است که دستگاه ماسک سه لایه پزشکی یکی از آن موارد می باشد.

ابراهیم پور اضافه نمود: این دستگاه قابلیت فراوری 60 عدد در هر دقیقه را دارد و احتیاج بخش مهمی از جامعه پزشکی در استان طرف قرارداد را می تواند جوابگو باشد.

وی ادامه داد: شرکت های مستقر در پارک پس از شیوع کرونا با تغییر رویکرد، به فراوری محصولات در حوزه پیشگیری از کرونا اقدام نموده اند.

رئیس پارک علم فناوری اردبیل تاکید نمود: فعالیت شرکت ها و واحدهای مستقر در حوزه مبارزه با کرونا جهادی وخروجی آنها در سطح جامعه ملموس است.

ابراهیم پور بیان نمود: پیشتر فناوران پارک علم و فناوری استان اردبیل پیروز به فراوری ماسک فیلتردار برای اولین بار در استان اردبیل شده بودند که ساخت دستگاه ماسک سه لایه در ادامه این حضور تاثیرگذار واحدهای فناور در مقابله با کروناست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3633

به "اردبیل پیشتاز در فناوری های پیشگیری از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل پیشتاز در فناوری های پیشگیری از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید