اخراج 2 مربی بعد از 4 هفته در ایران؛ قشنگ است؟

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: در فوتبال ایران اتفاقات عجیب و غریب کم نمی افتد، ولی کمتر سابقه داشته که دو تیم لیگ بعد از گذشت تنها 4 هفته از رقابت های لیگ فزونی سرمربیانشان را از کار برکنار نمایند. بعد از فیروز کریمی، این بار نوبت به عبدالله ویسی رسید تا از راهنمایی فولاد خوزستان کنار برود.

اخراج 2 مربی بعد از 4 هفته در ایران؛ قشنگ است؟

به گزارش خبرنگاران، تراکتور که بعد از انتقال مالکیتش به محمدرضا زنوزی، عادت به تغییرات پی در پی سرمربی دارد، بعد از سه شکست در 4 هفته، عذر فیروز کریمی را خواست. اگرچه که بیانیه این باشگاه بوی قطع همکاری به صورت توافقی را می داد، ولی مشخصا کار فیروز کریمی در تبریز به گره خورده بود و او از کار برکنار شد. مورد دوم، اما عجیب تر است؛ این بار فولاد، تیمی که فصل گذشته در زمره مدعیان قهرمانی بود، بعد از 4 هفته، با کسب 2 شکست، یک برد و یک تساوی، با عبدالله ویسی، سرمربی اش، قطع همکاری کرد. این اتفاق در شرایطی اتفاق افتاده که فولاد 4 امتیاز دارد و تیم صدرنشین لیگ برتر یعنی استقلال 10 امتیازی است. حال، چه اتفاقی می افتد که تیمی، سرمربی اش را آنهم در شرایطی که فقط 6 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، از کار برکنار می نماید یا با استعفایش موافقت می نماید موضوعی است که بهتر است مدیران باشگاه های مربوطه درباره اش صحبت نمایند.

موضوع بحث برانگیزی که در این میان اتفاق افتاده، انتقاد همیشگی از تیم های عربی آنهم از سوی ایرانی ها است؛ همیشه تیم های عربی مورد نقد قرار گرفته اند که به مربیان خود زمان نمی دهند و از همان ابتدا از آن ها نتیجه می خواهند. پای نقد که می گردد، بی حوصلگی و اخراج سریع مربی، خصیصه تیم های عربی می گردد، ولی در عمل، چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می دهد و رفته رفته به تعدادش هم اضافه می گردد. آیا بروز چنین اتفاقی در فوتبال ایران، قشنگ است؟

منبع: فرارو
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9117

به "اخراج 2 مربی بعد از 4 هفته در ایران؛ قشنگ است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج 2 مربی بعد از 4 هفته در ایران؛ قشنگ است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید