اختلاف بارسا و اینتر در مورد لائوتارو سر چیست؟

به گزارش مجله هاستفا، دو تیم بارسلونا و اینتر هنوز برای انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ به توافق نرسیده اند.

اختلاف بارسا و اینتر در مورد لائوتارو سر چیست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران،مذاکرات بین دو باشگاه برای انتقاق لائوتارو همچنان ادامه دارد و جونیور فیرپو می تواند کلید اصلی بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینز از اینتر لقب گیرد، اما این باشگاه و بارسلونا دیدگاه متفاوتی در مورد ارزش انتقال این مدافع جوان دارند و به همین دلیل هنوز به توافق نرسیده اند. بارسلونا در حال حاضر آمادگی لازم برای فعال کردن بند آزادسازی 111 میلیون یورویی قرارداد لائوتارو را ندارد و تلاش می کند مستقیما با اینتر برای خرید این بازیکن مذاکره کند.

اگرچه رئال مادرید، منچستر یونایتد و لیورپول نیز دیگر تیم های خواهان لائوتارو هستند، اما معین است خود این مهاجم آرژانتینی خواهان رفتن به نوکمپ است. دستمزد 12 میلیون یورویی و البته شانس بازی کردن در کنار لیونل مسی در عرصه باشگاهی، از عواملی است که لائوتارو را مشتاق به انتقال به بارسلونا کرده است.

طبق ادعای روزنامه اسپرت، نلسون سمدو و جونیور فیرپو تنها بازیکنانی هستند که هر دو باشگاه روی آنها برای ورود به قرارداد توافق دارند، اما مسئله اینجاست بارسلونا روی فیرپو 30 میلیون یورو ارزشگذاری کرده، اما اینتر رقم خرید او را نزدیک به 20 میلیون یورو می داند. در واقع اینتر می خواهد با جذب جونیور فیرپو و دریافت 90 میلیون یورو اجازه انتقال لائوتارو به نوکمپ را صادر کند، اما بارسلونا حاضر نیست بیش از 75 میلیون یورو پرداخت کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4197

به "اختلاف بارسا و اینتر در مورد لائوتارو سر چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف بارسا و اینتر در مورد لائوتارو سر چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید