آیپد پرو با شارژ بی سیم، آیپد ایر 5 و آیپد 10 در سال 2022 عرضه می شوند

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده که که اپل در حال آماده سازی 3 مدل نو آیپد برای عرضه در سال 2022 است. بر اساس این گزارش، مدل نو آیپد پرو از طراحی متفاوت و شارژ بی سیم بهره می برد و بعلاوه در کنار آن نسل نو آیپد پایین رده و آیپد ایر هم عرضه خواهد شد.

آیپد پرو با شارژ بی سیم، آیپد ایر 5 و آیپد 10 در سال 2022 عرضه می شوند

نسل نهم آیپد پایین رده امسال با ویژگی هایی مانند چیپست A13 و دوربین سلفی اولترا واید معرفی گردید. از سال 2017، اپل هر ساله مدل های نو آیپد پایین رده را راهی بازار نموده است. این مدل ها معمولا ارتقای گسترده ای نسبت به یکدیگر دریافت نمی نمایند و مهم ترین تفاوت های آن ها به چیپست برمی گردد که با توجه به قیمت پایین این مدل ها، چنین چیزی طبیعی است. بنابراین سال 2022 هم احتمالا شاهد ادامه این رویکرد خواهیم بود. با این حال، هنوز درباره ویژگی های این مدل گزارش موثقی منتشر نشده است.

بر اساس شایعه های منتشر شده، در ابتدا به نظر می رسید امسال آیپد پایین رده با بدنه باریک تر مشابه آیپد ایر 3 و نمایشگر بزرگ تر عرضه می گردد اما چنین چیزی عملی نشد. بنابراین شاید برای نسل بعدی این آیپد هم همان طراحی قدیمی استفاده گردد. در رابطه با آیپد ایر نو هم گویا اپل قصد داشته از نمایشگر اولد سامسونگ استفاده کند که این موضوع عملی نشده و نسل بعدی آیپد ایر بار دیگر با نمایشگر LCD از راه می رسد.

درباره مشخصات آیپد ایر نو هم نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم ولی به نظر می رسد مشخصات سخت افزاری مشابه آیپد مینی خواهد داشت. برای یادآوری باید بگوییم که نوترین مدل آیپد مینی از چیپست A15 و اینترنت 5G بهره می برد. روی هم رفته اپل در بازار تبلت ها همچنان حرف اول را می زند و با وجود اینکه شرکت های اندرویدی متعددی در این حوزه فعالیت دارند، ولی عملا سامسونگ تنها شرکت مهمی است که به ساخت تبلت های اندرویدی ادامه می دهد. باید ببینیم طی سال 2022 آیا این رویه تغییر پیدا می نماید یا نه.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9310

به "آیپد پرو با شارژ بی سیم، آیپد ایر 5 و آیپد 10 در سال 2022 عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد پرو با شارژ بی سیم، آیپد ایر 5 و آیپد 10 در سال 2022 عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید