آنچه که در رختکن صنعت نفت گذشت، اسکوچیچ تا پرسپولیس می ماند؟

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، یکی از اتفاقات ویژه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال خداحافظی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از بازیکنان این تیم و تصمیمش برای جدایی از نفت بود.

آنچه که در رختکن صنعت نفت گذشت، اسکوچیچ تا پرسپولیس می ماند؟

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد بر خلاف گفته نصراصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه، اسکوچیچ بین دو نیمه بازیکنان صنعت نفت را در جریان تصمیمش قرار می دهد و می گوید این 45 دقیقه به جامانده آخرین باری است که در تیم نفت سرمربیگری می نماید. بعد از انتها مسابقه هم اسکوچیچ بازیکنان را در آغوش می گیرد و از آنها خداحافظی می نماید.

این در حالی است که صنعت نفت روز شنبه آینده باید در هفته هجدهم لیگ برتر در آبادان از تیم پرسپولیس پذیرایی کند. کادر فنی نفت امروز را به بازیکنان استراحت داده و قرار است تمرین این تیم از ساعت 15 فردا سه شنبه از سر گرفته گردد اما احتمالا این بار بدون اسکوچیچ.

سرمربی کُروات صنعت نفت هیچ دلیلی را به جز مسائل خانوادگی و دلتنگی برای همسر و دخترش برای بازگشت به کرواسی عنوان نکرده و با توجه به نوع خداحافظی با بازیکنان بعید است در ملاقات با پرسپولیس روی نیمکت حضور داشته باشد. البته باید دید بعد از جلسه مسئولان باشگاه با اسکوچیچ چه اتفاقاتی رقم می خورد و ممکن است به احتمال بسیار کم اسکوچیچ برای این بازی هم کنار نفتی ها باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2557

به "آنچه که در رختکن صنعت نفت گذشت، اسکوچیچ تا پرسپولیس می ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه که در رختکن صنعت نفت گذشت، اسکوچیچ تا پرسپولیس می ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید