آموزش ساخت 4 کاردستی جذاب با بشقاب یکبار مصرف

به گزارش مجله هاستفا، با استفاده از وسایل دور ریختنی می توانید خلاقیت خود را مهک بزنید. در اینجا روش درست کردن 4 کاردستی با بشقاب یکبار مصرف به شکلی خلاقانه و جذاب در مدل های درخت و حیوانات یاد داده شده است.

آموزش ساخت 4 کاردستی جذاب با بشقاب یکبار مصرف

خبرنگاران در این آموزش به شما یاد می دهد که با وسایل غیر قابل استفاده اطراف خود، کاردستی های زیبا و تزیینی بسازید. در اینجا چهار مدل کاردستی با بشقاب یکبار مصرف وجود دارد که وسایل زیادی نیاز ندارند و به سادگی می توانید آن ها را در منزل درست کنید.

1- روش درست کردن کاج کریسمس با بشقاب یکبار مصرف

ابتدا بشقاب را با رنگ سبز رنگ آمیزی کنید، بعد آن را به سه بخش تقسیم کرده و ببرید.

حال قسمت های پایین مثلث ها را سوراخ کنید و یک نوار تزیینی از داخل سوراخ ها عبور دهید.

سپس ابتدا و پایانی نوار را با چسب به پشت مثلث بچسبانید و یا آن را گره بزنید که بیرون نیاید. بعد سه مثلث را به ترتیب روی هم بچسبانید.

با مقوای رنگی یک تنه درخت درست کرده و زیر مثلث اولی بچسبانید. همچنین می توانید با وسایل مختلف روی درخت را تزیین کنید.

2- درست کردن کاردستی با بشقاب یکبار مصرف مدل پنگوئن

برای درست کردن پنگوئن به بشقاب یکبار مصرف در دو سایز بزرگ و کوچک نیاز دارید. ابتدا هر دو بشقاب را با رنگ سیاه رنگ بزنید. روی یک تور و یک مقوای سیاه شکل قلب در آورید. سپس دو قلب کوچکتر و یک مثلث با کاغذ زرد یا نارنجی درست کنید.

حال بشقاب کوچک را بالای بشقاب بزرگ بچسبانید و قلب توری را روی بشقاب بزرگ قرار داده و چسب بزنید. سپس پاها، نوک و چشم های پنگوئن را روی آن قرار دهید. اکنون پنگوئن بشقابی زیبای شما آماده است.

3- روش درست کردن کاردستی گاو با بشقاب یکبار مصرف

ابتدا بشقاب را با رنگ صورتی یا قهوه ای رنگ آمیزی کنید، بعد طبق تصویر زیر برای گاو پوزه، دهان، چشم، ابرو، پاپیون و گوش درست کنید.

روی چشم ها حالت پلک و مژه را درست کنید و چشم های عروسک را در قسمت سفید بچسبانید. بعد روی پوزه سوراخ های بینی را بکشید. همچنین می توانید پاپیون را به دلخواه خود تزیین کنید.

حال قسمت های مختلف صورت را روی بشقاب بچسبانید. می توانید با کاغذ سفید دندان های گاو را نیز درست کرده و روی دهان بچسبانید.

4- روش درست کردن گوزن با بشقاب یکبار مصرف

ابتدا پشت بشقاب و دو عدد چوب بستنی را با رنگ قهوه ای رنگ آمیزی کنید. بعد روی هرچوب بستنی دو ساقه گل مشکی را به شکل شاخ دو طرف بپیچید. سپس چوب بستنی ها را به پشت قسمت رنگ شده بشقاب بچسبانید.

حال با کاموای قرمز یک منگوله کوچک برای دماغ گوزن درست کرده و وسط بشقاب بچسبانید. برای چشم ها هم می توانید از چشم آماده عروسک استفاده کرده یا اینکه با کاغذ و ماژیک چشم های درشت گوزن را درست کنید و روی بشقاب بچسبانید.

در پایان گوزن بشقابی شما به این شکل خواهد شد.

همچنین بخوانید: ایده های خلاقانه زیبا برای استفاده از وسایل دور ریختنی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: setare.com
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6445

به "آموزش ساخت 4 کاردستی جذاب با بشقاب یکبار مصرف" امتیاز دهید

1 کاربر به "آموزش ساخت 4 کاردستی جذاب با بشقاب یکبار مصرف" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت 4 کاردستی جذاب با بشقاب یکبار مصرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید