شروع پیش فروش 5 محصول سایپا ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

به گزارش مجله هاستفا، گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی، نخستین پیش فروش یک ساله محصولات خود را از امروز (پنجشنبه، 12 اسفندماه) برای مادران دارای 2 فرزند و بیشتر شروع کرد.

شروع پیش فروش 5 محصول سایپا ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، نخستین پیش فروش یک ساله محصولات این گروه خودروسازی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از امروز به مدت 2 روز و به صورت شبانه روزی برای پنج محصول شروع شد.

خودرو های که در این طرح عرضه شده شامل شاهین. جی، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا. اس است.

زمان تحویل این خودرو ها از مردادماه سال آینده شروع خواهد شد و متقاضیان می توانند به وسیله سایت https://saipa.iranecar.com در پیش فروش یک ساله ثبت نام نمایند.

برپایه این گزارش، اگر تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد، پس از برگزاری قرعه کشی و در صورت منتخب شدن امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم خواهد شد و در غیر این صورت برای همه مادران مشمول که شرایط آنان به تایید سازمان های ذی ربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه (برای یک خودرو) میسر می گردد.

در این میان لیست انتخاب شدگان نهایی به وسیله سایت فروش اینترنتی سایپا در مدت سه روز اعلام خواهد شد و لازم به ذکر است که متقاضیان تا زمان برگزاری قرعه کشی و اعلام منتخبان، هیچ وجهی واریز نخواهند کرد.

پس از قرعه کشی، ضرورت دارد منتخبان این طرح در مدت سه روز نسبت به واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در پیش فروش یکساله، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از 19 آبان ماه سال جاری به بعد است، فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10230

به "شروع پیش فروش 5 محصول سایپا ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش 5 محصول سایپا ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید