آشنایی با آزمون KPALAN USMLE 2021

به گزارش مجله هاستفا، مرحله 1 USMLE یک آزمون پویا است که در طی یک روز صورت گرفته و در حین این آزمون آمادگی و آشنایی دانشجویان نسبت به مطالب علوم پایه پزشکی مورد آنالیز قرار میگیرد . در واقع امتحان مجوز پزشکی ایالات متحده (USMLE) مجموعه ای از امتحانات است که آمادگی شما برای ورود به عرصه پزشکی را مورد ارزیابی قرار میدهد.

آشنایی با آزمون KPALAN USMLE 2021

در این مقاله سعی میکنیم که شما را با آزمون USMLE که در واقع آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی آمریکا است آشنا کنیم. کلیه فارغ التحصیلان پزشکی در داخل و خارج از امریکا جهت اشتغال به کار در مراکز درمانی و بیمارستانی امریکا موظف به گذراندن دوره های USMLE می باشند. این آزمون در سه مرحله انجام می گردد که به ترتیب Step اول و دوم و سوم میباشند. تمامی پزشکانی که قصد کار در آمریکا را دارند می بایستی پس از سپری کردن این آزمون ها و دریافت حد نصاب های این آزمون ها به اشتغال و یا ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر بپردازند.

یکی از مهم ترین احتیاج های دانشجویان برای شرکت در این آزمون های کتاب های آمادگی آزمون کاپلان میباشد. کتاب های مختلفی برای آزمون USMLE کاپلان توصیه میگردد که در این مقاله سعی داریم برخی از این کتاب ها را به شما معرفی کنیم. برخی از این کتب هر سال و برخی هر سه سال یکبار به چاپ میرسند.

مرحله اول آزمون: USMLE STEP 1

در این مرحله دانشجویان پس از آشنایی با دروس علوم پایه پزشکی نظیر آناتومی فیزیولوژی ژنتیک جنین شناسی ایمونولوژی میکروب شناسی پاتولوژی و تغذیه و … در آزمون شرکت میکنند. مرحله اول آزمون USMLE STEP 1 شامل 322 سوال چند گزینه ای می باشد که هر 46 گزینه به 7 قسمت یا بلوک تقسیم شده اند. مدت زمان 60 دقیقه برای تکمیل هر بلوک در نظر گرفته شده است . برای آشنایی بیشتر با آزمون ورودی پزشکی کشورهای مختلف و البته آشنایی با کتب مرتبط با این موضوع میتوانید به مقاله | کتاب های آزمون USMLE Step 1 | مراجعه نمایید.

سوالات آزمون:

متداول ترین سوالات، سؤالات چند گزینه ای (MCQ) با تنها یک پاسخ صحیح است. اغلب سوالات به صورت یک سناریو کلینیکی یا یک پرسش مستقیم بدون هیچ سناریویی به همراه چند گزینه مطرح می گردند.شما می بایست یک گزینه را به عنوان بهترین پاسخ انتخاب کنید.

توجه: تقریباً سه چهارم سؤالات Step 1 با توصیفی راجع به یک بیمار شروع می شوند.

نحوه امتیاز دهی ازمون:

هر شرکت کننده Step 1 یک گزارش الکترونیکی از امتیاز خود در این آزمون دریافت می کند که شامل شرایط قبولی یا مردودی، دو امتیاز و یک تصویر گرافیکی از نحوه عملکرد داوطلب می باشد.

توجه: متوسط امتیاز Step 1 برای دانشجویان پزشکی آمریکا از عدد 200 در سال 1991 به عدد 221 در سال 2010 افزایش یافته است.

کتاب های خلاصه و آزمون های مربوط به USMLE STEP 1

این کتاب ها خلاصه های از کل مجموعه آزمونی درس های دوره اول USMLE است . یکی از بهترین کتاب ها برای داوطلبین آزمون KAPLAN USMLE STEP 1 کتاب First aid Usmle step 1 2021 می باشد که میتوانید از آن برای آشنایی هر چه بیشتر و آمادگی آزمون استفاده نمایید. نشر اشراقیه تمامی کتب مربوط به آزمون کاپلان را برای شما به صورت افست و اورجینال ارائه میدهد. با مراجعه به سایت انتشارات اشراقیه از تمامی کتب جدید و البته تخفیف های دائمی آن بهره مند شوید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: فرارو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6348

به "آشنایی با آزمون KPALAN USMLE 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با آزمون KPALAN USMLE 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید