آزمایش توان شارژ پورت های یو اس بی ساده شد

به گزارش مجله هاستفا، یکی از مسائل پاور بانک ها و سیستم های شارژ مبتنی بر استفاده از پورت یو اس بی، نامشخص بودن توان واقعی شارژ آنهاست که یک دستگاه آزمایش پورت یو اس بی این مشکل را حل می کند.

آزمایش توان شارژ پورت های یو اس بی ساده شد

شارژرهای مبتنی بر پورت یو اس بی، اگر چه شارژ سریع دستگاه های برقی مختلف را ممکن می کنند، اما ممکن است آنچه که در مورد توان شارژ این دستگاه ها ادعا شده با واقعیت سازگار نباشد. برای راستی آزمایی این موضوع می توان از این دستگاه تست استفاده کرد.

این دستگاه تست ساده و کم هزینه به افراد امکان می دهد تا خروجی برق هر شارژر و پاور بانک را به دقت مشاهده کنند و در نهایت شرایط باتری را هم چک کنند. از همین رو مشخص می شود ظرفیت نامی یک دستگاه شارژ در عمل چقدر دقیق و صحیح است.

این دستگاه تنها 20 دلار قیمت دارد و دارای خروجی های مختلف پورت یو اس بی برای اتصال و چک کردن توان واقعی شارژ آنها است. دستگاه یادشده با عنوان یو اس بی پاور میتر تسترز از سایت آمازون قابل خریداری است.

از جمله ویژگی های دستگاه یادشده می توان به پشتیبانی از پورت های یو اس بی - ای و سی، نمایش دقیق اطلاعاتی مانند وات، آمپر، ولتاژ، مقاومت و سرعت محاسبه داده ها، حفاظت در برابر تغییر ناگهانی ولتاژ و سهولت استفاده اشاره کرد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6830

به "آزمایش توان شارژ پورت های یو اس بی ساده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش توان شارژ پورت های یو اس بی ساده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید