آرمونیا هالیدی؛ از هتل های 5 ستاره و باکیفیت شهر ساحلی بدروم در ترکیه، تصاویر

به گزارش مجله هاستفا، هتل آرمونیا هالیدی، یکی از هتل های 5 ستاره خوب شهر زیبای ساحلی بدروم در ترکیه است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی مرغوب و متنوع، اقامت خوش و خاطره انگیز برای مهمانان رقم می زند.

آرمونیا هالیدی؛ از هتل های 5 ستاره و باکیفیت شهر ساحلی بدروم در ترکیه، تصاویر

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

هتل آرمونیا هالیدی در موقعیت مکانی بسیار خوبی از شهر بدروم واقع شده و به بسیاری از جاذبه های باستانی و تاریخی بودروم و سواحل بودروم دسترسی آسان دارد. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از ساحل اختصاصی هتل و امکانات مهیج و سرگرم نماینده آن استفاده نمایند.

اقامت در هتل آرمونیا هالیدی بدروم بسیار شیرین و به یادماندنی خواهد بود. کارکنان هتل Armonia Holiday Village & Spa Bodrum تمام تلاششان را می نمایند تا مهمانان را با خاطرات خوش و رضایت کامل بدرقه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرمونیا هالیدی

در هتل آرمونیا هالیدی، امکانات متنوع و متعدد برای تفریح، آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. گردشگران خارجی معمولا برای سفر به بدروم خرید بلیط هواپیما خارجی را ترجیح می دهند، اما مهمانانی هم که با خودروی شخصی شان به این شهر ساحلی زیبا سفر می نمایند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده نمایند.

اینترنت که بخش لاینفک زندگی امروزی است، در هتل آرمونیا هالیدی به صورت رایگان در سراسر هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرد. در لابی عظیم و باشکوه هتل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، آسانسور، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی و ... وجود دارند. پذیرش 24 ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات آن ها است.

مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال، احتیاج و یا برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، خدمات اتو، خشکشویی و لباسشویی، خدمات شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه نمایند.

پرسنل هتل شکیبا، خوش برخورد و باحوصله هستند و از آن جایی که به زبان های انگلیسی، ترکی و روسی تسلط دارند،مهمانان را به خوبی هدایت می نمایند. در محوطه هتل آرمونیا هالیدی فروشگاه هایی وجود دارند که مهمانان می توانند وسایل و لوازم مورد احتیاجشان را از آن ها تهیه نمایند. ساحل اختصاصی، تراس آفتاب و فضای سبز طراحی شده در محوطه هتل از جمله امکانات عمومی زیبا و مورد استقبال مهمانان هستند. همچنین، ضروری است مهمانان اطلاع داشته باشند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل

در هتل آرمونیا هالیدی بدروم، انواع اتاق ها با امکانات گوناگون وجود دارند و دست مهمانان در انتخاب اتاق مد نظرشان آزاد است. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دبل یا توئین استاندارد، اتاق دبل لارج، اتاق پرومو، سوئیت جونیور، اتاق خانواده و ... هستند. چیدمان و دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک، مدرن و به روز بوده و ترکیب و هماهنگی خاص و دلنشینی دارند. منظره ای که از پنجره اتاق ها نمایان می شود، از چشم انداز زیبای دریای اژه تشکیل شده و بسیار دلنواز و رویایی است. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار عالی و رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می شود.

بیشتر اتاق ها دارای بالکن و جایگاه مخصوص فضای باز هستند و مهمانان می توانند با استفاده از آن ها به استراحت پرداخته و غروب دل انگیز آفتاب را تماشا نمایند. در تمام طبقات سرویس های بهداشتی وجود دارند و نکته ای که مهمانان بایستی توجه داشته باشند این است که، استعمال دخانیات در داخل اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق ها ساعت 12 ظهر است. هزینه اقامت برای بچه ها زیر 3 سال در صورت عدم درخواست سرویس اضافه، رایگان است.

امکانات اتاق های هتل

در داخل اتاق های هتل آرمونیا هالیدی بودروم تمام آن چه برای تجربه یک اقامت راحت و دلنشین ضروری است، فراهم گشته است. همه اتاق ها با امکانات و اسباب رفاهی اساسی و مطلوب چیدمان یافته و طراحی شده اند. داخل اتاق ها امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار، کمد لباس، دراور، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

در این هتل مهمانان می توانند با بهره مندی از امکانات تفریحی و سرگرمی متنوع و متعدد گذر زمان را احساس ننمایند. همانطور که پیش تر اشاره شد، هتل دارای ساحل اختصاصی است که تفریحات ساحلی متنوع نظیر قایقرانی، موج سواری و ... برای مهمانان فراهم آورده است.

همچنین، مهمانان می توانند از شنا و حمام آفتاب در ساحل اختصاصی لذت ببرند. در داخل هتل نیز مهمانان می توانند از امکانات تفریحی و سرگرم نماینده مانند مینی گلف، دارت، کارائوکه، تنیس روی میز، بیلیارد، اتاق بازی، زمین تنیس، تفریحات عصرانه، تفریحات شبانه و ... بهره مند شوند. البته که بچه ها فراموش نشده اند و برای آن ها نیز زمین بازی در نظر گرفته شده تا بتوانند به بازی بپردازند. در داخل هتل استخر روباز وجود دارد که به طور رایگان قابل استفاده است.

در کنار استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده اند تا مهمانان از حمام آفتاب نهایت لذت را ببرند. استخر دارای سرسره است که هیجان آب تنی و آب بازی در روزهای گرم آفتابی را دوچندان می نماید. مرکز اسپای هتل و خدمات ماساژ ارائه شده در آن برای برطرف خستگی و ریلکسیشن فوق العاده هستند. سونا و حمام ترک نیز از جمله خدماتی هستند که توصیه می شود مهمانان حتما امتحان نمایند.

مهمانانی که حتی در سفر به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت می دهند، می توانند از سالن بدنسازی هتل برای انجام تمرینات روزانه شان استفاده نمایند. خانم ها و آقایانی هم که دوست دارند در طول سفر زیبا و مرتب به نظر برسند، می توانند به سالن زیبایی هتل مراجعه نموده و از خدمات زیبایی و مراقبتی آن بهره مند شوند.

رستوران هتل

در رستوران اصلی هتل وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای سرو می شود. در رستوران آلاکارته هتل نیز انواع غذاهای سنتی و محلی ترکی و غذاهای بین المللی سرو می شوند. در بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی ها با تنوع بالا برای مهمانان آماده می گردند.

فاصله هتل آرمونیا هالیدی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل فنر بورنو: 900 متر

فاصله تا آکوا پارک بدروم: 17.8 کیلومتر

فاصله تا تئاتر باستانی بدروم: 24.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7687

به "آرمونیا هالیدی؛ از هتل های 5 ستاره و باکیفیت شهر ساحلی بدروم در ترکیه، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمونیا هالیدی؛ از هتل های 5 ستاره و باکیفیت شهر ساحلی بدروم در ترکیه، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید