آرتتا: گل زودهنگام سیتی کارمان را سخت کرد، یک جای کارمان می لنگید

به گزارش مجله هاستفا، سرمربی تیم فوتبال آرسنال شکست خانگی توپچی ها برابر آرسنال را حاصل ضعف تیم خود دانست و به فزونی حریف اذعان کرد.

آرتتا: گل زودهنگام سیتی کارمان را سخت کرد، یک جای کارمان می لنگید

به گزارش خبرنگاران، زور میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال به استاد سابقش پپ گواردیولا در منچسترسیتی نرسید و شاگردان او در بازی خانگی یکشنبه شب دو تیم در استادیوم امارات در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان منچستری شدند. تنها گل این بازی خیلی زود و در همان دقیقه دوم بازی توسط رحیم استرلینگ به ثبت رسید که شوکی زودهنگام به تیم میزبان وارد کرد.

آرتتا که تیمش پنجشنبه هفته جاری باید در یونان بازی برگشت خود مقابل بنفیکا در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را برگزار کند (به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا برای سفر به انگلیس آرسنال با وجود میزبان بودن مجبور است در یونان میزبان حریف پرتغالی اش باشد) پس از باخت توپچی ها به من سیتی به شبکه اسکای اسپورتس گفت: زمانی که گل اول را در ابتدای بازی خوردیم، کارمان واقعاً سخت شد و همه چیز گره خورد. سیتی با سیستم بازی اش و بازیکنانی که دارد، واقعاً راحت بازی کرد. ما اما یک جای کارمان می لنگید. در 10 دقیقه اول عملکردمان جالب نبود. یک سانتر ارسال شد و رحیم استرلینگ خیلی راحت ضربه سر زد، در حالی که او نباید در چنان موقعیتی می توانست این کار را انجام دهد.

سرمربی اسپانیایی آرسنال اضافه نمود: پنجشنبه شب یک بازی دیگر داریم که برای ما حکم یک فینال را دارد، چون می خواهیم که به پیشروی مان در لیگ اروپا ادامه دهیم. پس باید خوب استراحت و تجدیدقوا کنیم، چون زمان کافی برای پرواز به یونان نداریم.

ملاقات رفت تیم های آرسنال و بنفیکا با تساوی یک - یک پایان یافت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6984

به "آرتتا: گل زودهنگام سیتی کارمان را سخت کرد، یک جای کارمان می لنگید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: گل زودهنگام سیتی کارمان را سخت کرد، یک جای کارمان می لنگید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید