آرات حسینی، تتلو و ماجرای شورش علیه علی کریمی!

به گزارش مجله هاستفا، در روز های اخیر حواشی عجیبی با موضوع امیر تتلو، آرات حسینی و علی کریمی رقم خورده است. حواشی که پس از جهانی شدن آرات حسینی کودک نابغه ایرانی اتفاق افتاده است. حسینی که در حال حاضر در آموزشگاه لیورپول آموزش می بیند و تحت نظارت پدرش در اینستاگرام فعال است، علاقه شدید به تیم فوتبال بارسلونا، امیر تتلو خواننده موسیقی رپ و علی کریمی اسطوره فوتبال کشورمان دارد.

آرات حسینی، تتلو و ماجرای شورش علیه علی کریمی!

به گزارش خبرنگاران، ماجرا از آنجا شروع شده که آرات حسینی بار ها از علاقه اش به علی کریمی صحبت نموده بود، اما علی کریمی هیچ واکنشی به این ابراز علاقه ها نشان نداده است. پس از بی توجهی کریمی به آرات حسینی امیر تتلو در پستی اینستاگرامی به شدت از کریمی انتقاد کرد که چرا به آرات توجه نمی نماید.

انتقاد تتلو با واکنش هواداران او روبه رو شد و به صفحه کریمی هجوم بردند و به او توهین و فحاشی کردند. در جریان این ماجرا ظاهرا کریمی و پدر آرات گفت و گویی با یکدیگر داشتند و پس از آن مصاحبه اسطوره فوتبال کشورمان، آرات حسینی را بلاک می نماید.

این اقدام با واکنش آرات حسینی، یعنی در واقع پدر آرات حسینی روبه رو می گردد و از کریمی انتقاد می نماید.

پدر آرات حسینی با انتشار تصویر بلاک شده صفحه اینستاگرام فرزندش توسط علی کریمی، نوشت: علی آقا کریمی سال ها برام اسطوره بود. مادر آرات میدونه چقدر ازش تعریف کردم تو خونمون. همه جا عکس های کریمی بود. آرات بیشترین پست ها را برای علی آقا گذاشت. این همه ابراز علاقه هیچ واکنشی نداشت، اما حرف های یک روز باعث بلاک کردن آرات شد. عجیبه واقعا. اسطوره سال های سال من اینگونه واکنش نشون میده. اما از این همه ابراز علاقمون حتی کوچک ترین کاری نکرد. همواره سلامت باشید. دیگه اسطوره ما نیستی. فقط دو تا هوادار از دست دادی بین این همه هوادار.

صفحه اینستاگرام آرات حسینی بیش از سه ونیم میلیون دنبال نماینده دارد.

بیشتر بخوانید: جنجال لایوهای اینستاگرامی تتلو؛ یکه تازی تتلو در اینستاگرام با چاشنی فحاشی و افشاگری

با بلاک آرات حمله های هواداران تتلو به کریمی شدت گرفت. تتلو نیز بعد از بلاک آرات از کریمی نقدها تندی کرد، لشگرکشی علیه این ستاره فوتبال با واکنش هواداران او روبه رو شد و صفحه اینستاگرام کریمی به محلی برای تقابل هزاران نفر از هواداران او و تتلو تبدیل شد.

پیغام صادقیان بازیکن پرحاشیه پیشین پرسپولیس نیز که ازدوستان نزدیک تتلوست از او به خاطر شورش علیه کریمی انتقاد کرد. مهدی مهدوی کیا هم از علی کریمی دفاع نموده است. مهدوی کیا با انتشار تصویری از کریمی نوشت: برادر در مقابل بعضی آدم ها و اتفاقات جهانی امروز بهترین جواب سکوته.

نقدها آنقدر زیاد بود که حتی به خوانندگان لس آنجلسی هم رسید و حسین تهی در این باره پستی منتشر کرد و اقدام تتلو را زیر سوال برد. او در استوری ایسنتاگرامش نوشت: داشتم با علی آقا صحبت می کردم. مشتی و خاکی... تن به حاشیه هایی که هدفشون تعیین هست، نمیده. قهرمانِ اصلی، حواسش هست که اسطوره و جاودان بمونه. تهی روابط خوبی با تتلو دارد و اخیرا در یک لایو اینستاگرامی با او شرکت نموده بود. اما با فاصله یک هفته آنچنان از خجالت یکدیگر درآمدند که در تمامی صفحات مجازی دعوای تهی و تتلو نقل محافل شده بود.

در این بین پدر آرات هم کوشش کرد که این جنجال را به روش خودش جمع کند. پس از این اتفاقات، آرات حسینی در ویدئویی کوتاه گفت: تتلو آنقدر خودتو ناراحت نکن. من بالاخره یک روز به بارسلونا یا رئال میرم و توپ طلا رو می گیرم. وقتی توپ طلا را گرفتم، تمام مردم دورم را می گیرند و...

علاوه بر آن، پدر آرات حسینی ویدئوی دیگری از او منتشر کرد که در آن، آرات می گوید: الان داشتم فکر علی کریمی رو می کردم. همه رو دریبل زد. پیش کرنر رفت و به دروازه بان هم یک پا- دو پا و بعد گل زد. توی واقعی هم از این کار ها نموده. البته الان دیگه مربی شده، ولی بازم می تونه یک پا- دو پا و دریبل بزنه، ولی دیگه نمی تونه فوتبال بازی کنه. مربی شده و گذشته. خیلی خیلی دوستش دارم.

اما کسان دیگری در این حاشیه سازی دمیدند و به ماجرا دامن زدند از جمله سوشا مکانی دروازه بان پیشین پرسپولیس که با انتشار یک استوری هواداران علی کریمی را تحریک کرد.

علی کریمی با وجود چند روز پر سروصدا تن به حاشیه نداد و سعی کرد خودش را از این بازی کنار بکشد. او آرات حسینی را از بلاک خارج کرد و در اینستاگرام خود نوشت: باور کنید جهان خودش به اندازی کافی مهارت دارد که دل آدم را به درد بیاورد. کاش علت حال خوب یکدیگر باشیم.

پست گلایه آمیز پدر آرات حسینی به علی کریمی

پدر آرات نیز امروز در گفت و گویی با روزنامه شهروند توضیحاتی درباره ماجرا داده است، اما واضع است که از عدم حمایت کریمی از آرات ناراحت است.

او گفت: آرات اصلا در جریان این اتفاقات نیست و اجازه ندادم متوجه گردد. من هم تصمیم گرفتم دیگر در فضای مجازی هیچ عکس العملی نشان ندهم تا ماجرا انتها پیدا کند.

او سعی کرد که از تتلو دفاع نکند، اما لحن و بیانش نسبت به کریمی گلایه آمیز بود. آرات بار ها برای علی کریمی ویدیو گذاشته و او را دوست دارد. واکنش آن خواننده هم در این میان این بود که چرا وقتی یک پسربچه 5، 6ساله برایت این قدر ویدیو روی صفحه اش می گذارد، یک کامنت هم برایش نمی گذاری. آرات هر سال تولد علی کریمی را تبریک گفته و بهترین حرکات را به خاطر او انجام داده، اما انگار استوری آن خواننده باعث ناراحتی کریمی شده است.

او اضافه نمود: رافائل واران با 50 میلیون فالوور آرات را فالو کرد و ما حتی پیغامی هم برای او نگذاشتیم، اما برای علی کریمی بار ها ویدیو ضبط کردیم. بازهم خداراشکر که آرات از این ماجرا ها خبر ندارد. من هم دیگر مسأله را رها کردم!

با فروکش کردن ماجرای آرات و کریمی این بار تتلو وارد بازی تازه ای شده و علی دایی را به بهانه آرات مورد حمله قرار داده است.

ماجرای آرات حسینی فقط به این مسائل ختم نمی گردد در روز های گذشته کاربران زیادی پدر او را متهم به کودک آزاری نموده اند و می گویند او کودکی را از فرزندش گرفته است. اما پدر آرات اعتقاد دیگری دارد و می گوید: کار هایی که آرات می نماید، طبیعی نیست و به همین خاطر خیلی از کشور های جهان و باشگاه های عظیم اروپا به دنبال او هستند. پس طبیعی است که بعضی مرا متهم نمایند و اتهاماتی هم به من بزنند، چون تا قبل از این چنین چیزی را ندیدند.

او اضافه نمود: پشیمان نیستم. به نظرم من راه درستی رفتم و برای پسرم زحمت کشیدم که در آینده نتیجه اش را می بینم. من باید مراقب او باشم تا ذهنش عظیم گردد و خودش بتواند تصمیم بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3910

به "آرات حسینی، تتلو و ماجرای شورش علیه علی کریمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرات حسینی، تتلو و ماجرای شورش علیه علی کریمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید