آخرین رمان ایشی گورو تبدیل به فیلم می گردد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از ددلاین- رمان کلارا و خورشید آخرین اثر کازئو ایشی گورو، نویسنده ژاپنی و اولین رمان او بعد از برنده شدن جایزه نوبل ادبیات است که قرار است در تاریخ مارس 2021 منتشر گردد. خبرها حاکی از این است که اقتباس سینمایی این رمان پیش از انتشار در دست اجرا است و تا به امروز بیش از 3 هزار تصویر برای این اثر اقتباسی توسط الیزابت گابلر آماده شده است.

آخرین رمان ایشی گورو تبدیل به فیلم می گردد

دیوید هیمن، تهیه کننده فیلم های هشت گانه هری پاتر مسئولیت فراوری این اثر را بر عهده خواهد داشت و خود ایشی گورو نیز به عنوان ناظر و تهیه کننده اجرایی در کنار عوامل فیلم حضور خواهد داشت. این در حالی است که تاریخ اکران این فیلم اقتباسی هنوز اعلام رسمی نشده است.

پیش از این رمان های بازمانده روز و هرگز رهایم مکن ایشی گورو به صورت فیلم های سینمایی درآمده بودند.

کلارا و خورشید یک رمان هیجان انگیز و در عین حال اندوه آور از بشریت و مهربانی است که به وسیله یک راوی فراموش نشدنی به خواننده دیدگاهی غیرمنتظره به سوی دنیای مدرن می بخشد و سوال بنیادین -دوست داشتن به چه معناست؟- را مطرح می نماید.

کازوئو ایشی گورور یکی از شناخته شده ترین نویسندگان انگلیسی ژاپنی تبار است که برای رمان های هرگز رهایم مکن و وقتی یتیم بودیم به فهرست نهایی جایزه بوکر راه یافت و در سال 2017 نیز برنده نوبل ادبیات شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4709

به "آخرین رمان ایشی گورو تبدیل به فیلم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین رمان ایشی گورو تبدیل به فیلم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید