5 وسیله ضروری که زیبایی منزل را دوچندان می نماید

به گزارش مجله هاستفا، وسایل کم هزینه ای هستند که می توانند فضای داخلی خانه را چشم نواز نمایند و حس و حال خانه را تغییر دهند.

5 وسیله ضروری که زیبایی منزل را دوچندان می نماید

چیزی به شروع سال تازه باقی نمانده است و بسیاری از خانواده ها کار خانه تکانی و نو کردن دکور خانه را شروع نموده اند. در این مطلب از خبرنگاران به معرفی وسایل شیک و لوکس در دکور منزل می پردازیم.

تابلوهای هنری

یکی از اکسسوری های پرکاربرد در منزل، تابلوهای هنری هستند. این تابلوها با رنگ و نقوش خود، تعادل، زیبایی و هارمونی به فضا اضافه می نمایند. به عنوان مثال راهروی داخلی خانه، فضای بین دو اتاق، فضای پذیرایی و دیوار اتاق خواب را با استفاده از یک قاب زیبا می توان تزیین نمود.

اشکال مختلف آینه

آینه یکی از وسایل شیک و لوکس در دکور منزل است که باعث بزرگ تر به نظر رسیدن خانه نیز می گردد. وجود آینه، فضا را بزرگ تر، پرنورتر و زیباتر نشان می دهد. می توانید آینه را به دیوارهای داخلی نصب کنید یا آن را روی یک کنسول قرار دهید. آینه های زیبا در دکور منزل را در مطلب مجذوب کننده ترین آینه ها در دکور منزل که باید بشناسید! ببینید.

لوستر، آباژور و تجهیزات روشنایی

لوسترهای سقفی یا آویزدار، آباژورهای پایه دار یا رومیزی و ریسه های روشنایی، از جمله اکسسوری های پرطرفدار منزل هستند که علاوه بر روشن تر کردن فضا، به زیبایی و روح بخشیدن به فضای داخلی خانه نیز یاری می نمایند. مدل های زیبای لوستر را در مطلب 6 مدل لوستر که منزل شما را زیبا و مدرن می نماید ببینید.

گلدان ها، ظروف، مجسمه های دکوراتیو

وسایل دکوری مانند ظروف، مجسمه ها و گلدان ها می توانند نقش مهمی در زیبایی فضای داخلی منزل داشته باشند. استفاده از این لوازم، به تعادل بصری فضا یاری می نماید و آن را از یکنواختی خارج می نماید. مهم ترین حسن این لوازم این است که کاملا کاربردی هستند. به عنوان مثال یک گلدان نه تنها جنبه زیبایی دارد، بلکه می تواند برای نگهداری گل استفاده گردد. گلدان های شیک در دکور منزل را در مطلب 7 گلدان دیواری شیک و مدرن برای دکور منزل ببینید.

شمع، ساده ترین اکسسوری منزل

شاید باورتان نگردد یکی از وسایل شیک و لوکس در دکور منزل شمع است. با چند شمع ساده می توانید مجذوب کنندهیت خاصی را به فضای داخلی خانه خود اضافه کنید. کافی است چند شمع با مقدار های کوچک و بزرگ که از لحاظ رنگ با فضای مورد نظر شما هارمونی دارد تهیه کنید. با چیدن این شمع ها در یک سینی دکوراتیو می توانید زیبایی فضا را چند برابر کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب بدون این کار آشپزخانه زیبا نخواهید داشت را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10478

به "5 وسیله ضروری که زیبایی منزل را دوچندان می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 وسیله ضروری که زیبایی منزل را دوچندان می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید