2000 واحد مسکن برای مددجویان روستایی استان بوشهر احداث می گردد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در مراسم ازدواج آسان و اهدای هزار جهیزیه به جوانان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر گفت: دو اتفاق بزرگ را امروز به مناسبت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در استان بوشهر شاهد بودیم.

2000 واحد مسکن برای مددجویان روستایی استان بوشهر احداث می گردد

وی با اشاره به شروع ساخت هزار واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اعلام نمود: این واحدهای مسکونی با همکاری کمیته امداد و استانداری بوشهر احداث می گردد.

استاندار بوشهر با اشاره به اعتبار 35 میلیارد تومانی احداث این هزار واحد مسکونی در روستاهای استان، بیان نمود: عملیات احداث هزار واحد مسکونی دیگر نیز در استان بوشهر پیش از این شروع شده بود.

وی توضیح داد: با تکمیل مراحل ساخت این دو هزار واحد مسکونی، مشکل مسکن مددجویان بوشهری حل می گردد و هیچ مددجوی روستایی استان بوشهر بی مسکن نخواهد بود.

گراوند با اشاره به تامین هزار مورد جهیزیه برای نوعروسان احتیاجمند استان بوشهر، بیان نمود: در امسال هزار فقره جهیزیه نوعروسان مددجوی کمیته امداد استان بوشهر تامین و واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری نیکوکاران در تامین جهیزیه مورد احتیاج مددجویان استان بوشهر اضافه نمود: خیران و نیکوکاران در رفع کردن مسائل احتیاجمندان و مددجویان کمیته امداد نقش بسیار مهمی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 29

به "2000 واحد مسکن برای مددجویان روستایی استان بوشهر احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2000 واحد مسکن برای مددجویان روستایی استان بوشهر احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید