یک ایرانی در مربع قدرتمندترین مردان حال حاضر کشتی جهان

به گزارش مجله هاستفا، یک روس، یک آمریکایی، یک ایرانی و البته یک بحرینی که در اصالت روس است بهتر از تمام کشتی گیران حاضر در مسابقات جهانی چهره کردند.

یک ایرانی در مربع قدرتمندترین مردان حال حاضر کشتی جهان

به گزارش خبرنگاران دیوید تیلور آمریکایی، امیرحسین زارع ایرانی، احمد تاج الدینوف بحرینی و زائوربک سیداکوف روس برترین کشتی گیران این مسابقات و برترین های حال حاضر کشتی جهان هستند.

دیوید تیلور آمریکایی ها همه حریفان خود از جمله حسن یزدانی را یا ضربه کرد یا با امتیاز عالی برد، بی تردید او در وزن 86 کیلو می تواند در المپیک هم طلا بگیرد.

امیرحسین زارع در فینال پتریاشویلی و در نیمه نهایی آکگل پر افتخار را 4-0 برد، او در 22 سالگی دومین طلای خود را گرفت و اگر شانس به او اجازه می داد می توانست در 22 سالگی تا به امروز 4 مدال طلای جهان و المپیک داشته باشد.

زائوربک سیداکوف در 27 سالگی چهارمین طلای جهانی المپیک و جهانی خود را گرفت و اگر در مسابقات 2021 و 2022 غایب نبود هم می توانست امروز به مدال ششم طلای خود برسد، او که کایل دیک و یونس امامی، فینالیست های سال گذشته جهان را با قدرت برد، می تواند سال آینده در المپیک هم قهرمان گردد.

احمد تاج الدینوف در 21 سالگی پدیده ای شایسته بود که مقابل 2 غول وزن المپیکی 97 کیلو یعنی اسنایدر و سعدالله اوف به راحتی برنده شد و کشتی جهان تا 10 سال آینده روی او حساب ویژه باز کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12771

به "یک ایرانی در مربع قدرتمندترین مردان حال حاضر کشتی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرانی در مربع قدرتمندترین مردان حال حاضر کشتی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید