یووه و رم جریمه شدند

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: کمیته انضباطی کالچوی ایتالیا یک بازیکن و سرمربی جالوروسی را به خاطر جنجالی که اخیراً در خانه یوونتوس به راه انداختند مجازات کرد.

یووه و رم جریمه شدند

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا گفت کاستاس مانولاس، مدافع یونانی تیم فوتبال رم را به خاطر درگیری با آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس در جریان دیدار یکشنبه شب دو تیم در خانه بانوی پیر، دو جلسه از همراهی جالوروسی محروم نموده است.

در این بازی مانولاس به تکل خشنی که موراتا روی او رفت، واکنش تندی نشان داد و با وی وارد درگیری فیزیکی شد که برای هر دو بازیکن کارت قرمز در پی داشت.برای موراتا هم یک جلسه محرومیت در نظر گرفته شده است.

در همین کمیته انضباطی سری A حال رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی رم هم به خاطر واکنش کنایه آمیزش به نشانه اعتراض به تصمیم داور برای اعلام پنالتی اول یوونتوس، زمانی که ژست ویولن زدن را گرفت، جریمه نقدی پنج هزار یورویی در نظر گرفت و دلیل آن انجام حرکات تمسخر آمیز برای اعتراض به تصمیم داور عنوان شده است. گارسیا به خاطر این حرکت از نیمکت رم اخراج و به سکوها فرستاده شد.

تیم های رم و یوونتوس هم به خاطر دردسرسازی طرفداران شان در جدال مستقیم دو تیم جریمه نقدی شده اند. یوونتوس به خاطر مزاحمت طرفدارانش برای رمی ها در نیمه اول از جمله ضربه ای که یکی از تماشاگران به یکی از اعضای نیمکت رم زد، فشفشه ای که به محل استقرار طرفداران رم پرتاب شد و استفاده از نور لیرز برای مختل کردن دید بازیکنان جالوروسی 30 هزار یورو جریمه نقدی شده است.

باشگاه رم هم به خاطر پرتاب فشفشه و بطری های پلاستیکی از سوی طرفدارانش به سوی طرفداران یوونتوس و همچنین استفاده از بی سیم در نیمکت تیم 20 هزاریورو جریمه شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1034

به "یووه و رم جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یووه و رم جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید