گزارشهای مربوط به وقوع آتش سوزی در تأسیسات نطنز در دست آنالیز است

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام مطلع در وزارت خارجه آمریکا نوشت که این وزارتخانه در حال رصد گزارش های مربوط به وقوع آتش سوزی در یکی از تأسیسات هسته ای ایران [نطنز] است.

گزارشهای مربوط به وقوع آتش سوزی در تأسیسات نطنز در دست آنالیز است

در بخشی از بیانیه وزارت خارجه آمریکا که متعاقب این حادثه منتشر شد، آمده است: این رویداد، مجدداً این نکته را یادآوری می نماید که رژیم ایران چگونه به جای [رسیدگی به] نیازهای مردم همچنان برنامه هسته ای منحط خودش را در اولویت قرار می دهد.

لازم به ذکر است بامداد پنج شنبه (دوازدهم تیرماه) یک سوله در سایت هسته ای نطنز دچار حریق شد که عملیات اطفا با موفقیت در این سایت انجام شد.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در تبادل نظر با شبکه خبر در خصوص حادثه اتفاق افتاده در تأسیسات غنی سازی نطنز گفت: حادثه ای در سایت نطنز در بامداد پنج شنبه داشتیم که یکی از سوله های ما که در فضای باز است، دچار حادثه شد. وی ادامه داد: این سوله فاقد مواد هسته ای بوده و آلودگی هم وجود ندارد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید نمود: این نکته را نیز باید بیفزائیم که در حال حاضر در فرایند فراوری و غنی سازی اورانیوم هیچ گونه خللی وارد نشده و سایت ما به مانند گذشته در حال اجرا وظایف خود است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4485

به "گزارشهای مربوط به وقوع آتش سوزی در تأسیسات نطنز در دست آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشهای مربوط به وقوع آتش سوزی در تأسیسات نطنز در دست آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید