کلاهبرداری60هزارمیلیاردریالی جاعلان حرفه ای اسناد و مدارک

به گزارش مجله هاستفا، فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای یک باند 3 نفره جعل اسناد و مدارک انواع زمین مسکونی و تجاری با انجام کلاهبرداری هایی به ارزش مجموع 60 هزار میلیارد ریال اطلاع داد.

کلاهبرداری60هزارمیلیاردریالی جاعلان حرفه ای اسناد و مدارک

به گزارش خبرنگاران کرمان؛سردارعبدالرضا ناظری گفت:ماموران پلیس آگاهی استان در پی آنالیز چندین فقره شکایت و کلاهبرداری اقتصادی از شهروندان پیروز شدند یک باند 3 نفره جعل اسناد و مدارک که عمدتا زمین های ارزشمند و یا فاقد اصالت سند را با تهیه اسناد جعلی به فروش می رساندند شناسایی و دستگیر نمایند.

وی اضافه کرد:این افراد زمین های ارزشمند واقع در مرکز استان و محدوده بعضی شهرستان ها را شناسایی و آن ها را با تنظیم سند جعلی و روش های فریبکارانه به شهروندان جویای زمین می فروختند که تا کنون ارتکاب این افراد به فروش زمین های متعددی در بعضی شهرستان ها و در مرکز استان محرز شده و تحقیقات بیشتر از آن ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان توضیح داد: ارزش ریالی زمین هایی که این افراد جعل سند نموده و به فروش رسانده اند ازسوی کارشناسان امر بیش از 60 هزار میلیارد ریال اسم شده و رسیدگی به ابعاد دیگر این پرونده به منظور احقاق حق تمامی شکات و شهروندانی که اغفال شده اند در حال اجرا است.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8251

به "کلاهبرداری60هزارمیلیاردریالی جاعلان حرفه ای اسناد و مدارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری60هزارمیلیاردریالی جاعلان حرفه ای اسناد و مدارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید