کسب مدال برنز انفرادی توسط فاضل نیا ، راهیابی 5 پینگ پنگ باز پسر به مرحله بعد

به گزارش مجله هاستفا، در ادامه رقابت های تنیس روی میز معلولان در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان در امارات، آیدا فاضل نیا به مدال برنز انفرادی دست یافت.

کسب مدال برنز انفرادی توسط فاضل نیا ، راهیابی 5 پینگ پنگ باز پسر به مرحله بعد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، در ادامه رقابت های مرحله مقدماتی تنیس روی میز معلولان در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، آیدا فاضل نیا در کلاس SF8 - 9 توانست به مدال برنز انفرادی دست پیدا کند.

در این بازی ها و در مرحله مقدماتی رقابت های انفرادی دختران، فرزانه سهرابی 3بر صفر شیما سیاهی زاده را شکست داد، مریم گیلانی 3 بر یک نماینده عراق را مغلوب کرد، زهرا انصاریان در کلاس 5 با نتیجه 3 بر یک نماینده تایلند را شکست داد، فاطمه محمدیان با نتیجه 3 بر یک مغلوب ژاپن شد و در بازی دوم خود 3 بر صفر هنگ کنگ را برد، فرزانه سهرابی نیز 3 بر یک مسابقه را به نماینده عراق واگذار کرد، مریم گیلانی 3 بر صفر شیما سیاهی زاده را شکست داد، فاطمه محمدیان 3 بر یک به اندونزی باخت، آیدا فاضل نیا 3 بر صفر به ژاپن باخت و 3 بر صفر قزاقستان را مغلوب خود کرد.

در بخش رقابت های انفرادی مردان نیز عرفان غلامی 3بر صفر به اندونزی باخت، امید ذوالفقاری 3 بر یک تایلند را برد، حسین دهقان 3 بر یک به اندونزی باخت، امید ذوالفقاری 3 بر صفر عربستان را شکست داد، علی اردوان 3 بر یک عراق را برد، مهرداد محمدپور 3 بر صفر به تایلند باخت و 3 بر یک قزاقستان را برد، سیدحسام موسوی 3 بر صفر عربستان را شکست داد و 3 بر صفر مغلوب کویت شد.

به این ترتیب در خاتمه مرحله مقدماتی سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، مهرداد محمدپور در کلاس 3، امید ذوالفقاری در کلاس 10 در جمع 4پینگ پنگ باز برتر قرار گرفتند و مهدی هاتفی در کلاس 8، امیرحسین حسینی پور در کلاس 8 و علی اردوان در کلاس 9 در جمع 8 ورزشکار برتر قرار گرفتند و به مرحله بعد راه یافتند.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1911

به "کسب مدال برنز انفرادی توسط فاضل نیا ، راهیابی 5 پینگ پنگ باز پسر به مرحله بعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مدال برنز انفرادی توسط فاضل نیا ، راهیابی 5 پینگ پنگ باز پسر به مرحله بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید