کری به رم و واتیکان می رود

به گزارش مجله هاستفا، وزیر امور خارجه آمریکا آدینه برای سفری دو روزه به منظور شرکت در نشست های دوجانبه و مشارکت در مذاکرات مدیترانه رم به ایتالیا می رود.

کری به رم و واتیکان می رود

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در رم با پائولو جنتیلونی، وزیر خارجه ایتالیا ملاقات و درباره همکاری در مسائل منطقه ای و دنیای از جمله لیبی، سوریه، عراق و تقویت ائتلاف ترانس آتلانتیک مذاکره خواهند کرد.

جان کری در مذاکرات مدیترانه رم با دیگر رهبران ارشد برای تعمیق همکاری ها در مورد چالش ها و فرصت های موجود در سراسر منطقه مدیترانه از جمله پیشبرد دیدگاه برنامه مثبت این مذاکرات در حوزه هایی چون کارآفرینی، ابداع و تبادلات انسانی همکاری خواهد نمود.

کری در واتیکان با کاردینال پیئترو پارولین، مسئول امورخارجه واتیکان ملاقات و درباره مسائل بین المللی و کوشش های صلح از جمله بحران بشردوستانه در سوریه، ناآرامی ها در اوکراین و مذاکرات کنونی در ونزوئلا مذاکره خواهد نمود.

آمریکا از کوشش های پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های دنیا و واتیکان برای تمرکز بر رنج مهاجران آسیب پذیر، درخواست انجام اقدامی برای تغییرات آب و هوا، جلوگیری از آزار و اذیت اقلیت های قومی و مذهبی در مناطق درگیر و حمایت از راهکار های صلح آمیز در سراسر دنیا تشکر نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2644

به "کری به رم و واتیکان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری به رم و واتیکان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید