چین میزبان والیبال نشسته قهرمانی دنیا 2022 شد

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - رقابت های قهرمانی دنیا والیبال نشسته در سال 2022 به میزبانی شهر هانگژو برگزار خواهد شد.

چین میزبان والیبال نشسته قهرمانی دنیا 2022 شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، وب سایت اینساید دگیمز، از انتخاب چین برای میزبانی مسابقات قهرمانی دنیا والیبال نشسته سال 2022 اطلاع داد.

این رویداد دنیای والیبال معلولین در مرکز توسعه شهر هانگژو از 18 تا 24 ماه می 2022 همزمان با (29 اردیبهشت تا 4 خرداد سال 1401) و جدا از بازی های پارالمپیک در دو گروه مردان وبانوان برگزار خواهد شد.

تا به امروز این رقابت ها در کشورهای ایران ، هلند، اسلوونی، مصر، آلمان، آمریکا، مجارستان، نروژ و لهستان برگزار شده است و چین دهمین کشوری است که میزبان این رقابت ها می گردد.

سازمان دنیای پارا والیبال در این خصوص بیان نمود: چین یکی از هفت کشوری است که برای میزبانی این رویداد اعلام آمادگی نموده است. همچنین رئیس این سازمان به این کشور به دلیل انتخابش برای حمایت و میزبانی از چنین رویداد بزرگی در والیبال نشسته تبریک گفت.

دبیرکل پارالمپیک چین نیز در این باره مطرح کرد: تمام کوشش مان را به کار خواهیم بست تا بازیکنان این رشته از زمان اقامت خود در چین، خاطره خوبی داشته باشند و نهایت همکاری را با سازمان دنیای پاراوالیبال برای برگزاری این رویداد خواهیم داشت.

لازم به ذکر است شهر هانگژو در سپتامبر سال 2022 میزبان رقابت های پاراآسیایی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5985

به "چین میزبان والیبال نشسته قهرمانی دنیا 2022 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین میزبان والیبال نشسته قهرمانی دنیا 2022 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید