چگونه کانال های ضد دین را به پلیس اطلاع دهیم؟

به گزارش مجله هاستفا، رئیس پلیس فتا پایتخت درباره چگونگی اعلام کانال های ضد دین به پلیس، گفت: شهروندان می توانند از طریق سایت cyberpolice.ir به صورت چت آنلاین یا ثبت در قسمت گزارش، جرایم مدنظر را به پلیس اطلاع دهند.

چگونه کانال های ضد دین را به پلیس اطلاع دهیم؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت در مصاحبه با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص فعالیت کانال های تلگرامی ضددین در فضای مجازی و چگونگی اعلام این موارد برای پیگیری و برخورد گفت: هرگونه جرایم یا موضوعات مربوط به فضای مجازی را می توان از طریق سایت cyberpolice.ir به صورت چت آنلاین یا ثبت در قسمت گزارش به پلیس اطلاع داد.

وی گفت: بعد از اعلام و ثبت گزارش شهروندان، ماموران پلیس فتا موارد را بررسی کرده و با احصای مجرمانه بودن، موضوع به مرجع قضایی گزارش داده می شود.

رئیس پلیس فتا پایتخت با تاکید بر این مطلب که در هر اقدامی باید مرجع قضایی مجرمانه بودن آن را تأیید کند، گفت: بعد از تایید مرجع قضایی، پلیس فتا وارد می شود.

سرهنگ کاظمی گفت: شهروندان می توانند موضوعات مجازی مورد نظر خود را با مراجعه به مرجع قضایی از جمله دادگاه ها به طور مستقیم هم اعلام کنند؛ در این صورت با تأیید دادگاه، بلافاصله پرونده به پلیس فتا ارجاع می شود.

وی به رصد شبانه روزی پلیس فتا در فضای مجازی پرداخت و گفت: ماموران پلیس فتا تمام موارد مجرمانه را بررسی و شناسایی می کنند؛ بعد از شناسایی و احصای مراتب مجرمانه، مراتب به دستگاه قضایی اعلام می شود؛ در صورتی که مجرمانه بودن آن ها تأیید شود پلیس وارد می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2572

به "چگونه کانال های ضد دین را به پلیس اطلاع دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه کانال های ضد دین را به پلیس اطلاع دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید