چه چیزهایی را در خصوص یگان ویژه به ما نگفته اند؟!

به گزارش مجله هاستفا، مأموران یگان ویژه انتظامی کشور این روزها به واسطه ناآرامی ها و تحرکات سازماندهی شده در معابر حضور داشته و صحنه های متفاوتی را خلق نموده اند.

چه چیزهایی را در خصوص یگان ویژه به ما نگفته اند؟!

ماموران یگان ویژه انتظامی کشور هستند؛ پلنگی پوشان فراجا که این روز ها به فراخور شرایط روز برای تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم در میادین و معابر حضور فعال دارند.

در این روز ها و در ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر این نیرو های پلیس ویژه هستند که همراه با دیگر پلیس های تخصصی، پا به میدان گذاشته و برای حفاظت از جان و مال و ناموس و اموال مردم دژ انسانی تشکیل داده و تن به مقابله با دشمنان، منافقان و عوامل خود فروخته داده و سینه ستبر کردند تا نکند خاری به چشم شهروندی فرو رود.

مردانه ایستاده اند در برابر آشوب های سازماندهی شده و عملیات های ترکیبی و پروژه کشته سازی دشمن.

هدف اصلی یگان ویژه از حضور در معابر و میادین تامین امنیت و آرامش و آسایش شهروندان است، اما در این بین در مردم کمک و همراهی با شهروندان از هیچ تلاشی فرو گذار نمی نمایند چرا که پلیس جزیی از این مردم بوده و جدای از مردم نیست.

حضور یگان ویژه در روز ها و هفته های اخیر در معابر و میادین صحنه های زیبایی از مردم کمک و پلیس مردمی را به تصویر کشیده است؛ از همراهی افراد برای عبور و تردد در خیابان گرفته تا هدایت جوانان و تبادل نظر با شهروندان.

بیشتربخوانید

منبع: فارس

خبرنگاران وب گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10984

به "چه چیزهایی را در خصوص یگان ویژه به ما نگفته اند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه چیزهایی را در خصوص یگان ویژه به ما نگفته اند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید