چرا پرواز تهران، مشهد به مهرآباد بازگشت؟

به گزارش مجله هاستفا، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مسافران پرواز تهران- مشهد که به علت نقص فنی هواپیما منجر به بازگشت به فرودگاه مهرآباد شدند، عذرخواهی کرد.

چرا پرواز تهران، مشهد به مهرآباد بازگشت؟

به گزارش ایرنا، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز های 466 تهران به مشهد و 467 مشهد به تهران برای مشکل پیش آمده در روز دهم دی ماه، گفت:

پرواز 466 تهران به مشهد در ساعت 20 روز دهم دی ماه فرودگاه مهرآباد را ترک کرد و پس از یک ساعت پرواز به دلیل کاهش فشار هوای داخل کابین (پرشرایزشن)، خلبان با توجه به نقص فنی و رعایت ایمنی، برای برطرف مشکل تصمیم می گیرد به فرودگاه مهرآباد مراجعت کند.

این اطلاعیه می افزاید: پس از فرود هواپیما با هماهنگی های صورت گرفته، برنامه ریزی لازم برای هواپیمای جایگزین و گروه پروازی انجام گرفت و انتها مسافران با هواپیمای جایگزین در ساعت 40 دقیقه بامداد به مشهد راهی شدند.

در مدت حضور مسافران در فرودگاه مهرآباد تا آماده شدن هواپیمای جایگزین، از مسافران پذیرایی به عمل آمد.

این اطلاعیه می افزاید: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، با عذرخواهی مجدد و تشکر از همکاری مسافران پرواز تهران به مشهد و برعکس یادآور می گردد ایجاد مشکل فنی در هواپیما، از موارد غیرقابل پیش بینی است که در صورت بروز آن، خلبان با توجه به دستورالعمل های ایمنی در جهت تامین امنیت مسافران عمل می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9791

به "چرا پرواز تهران، مشهد به مهرآباد بازگشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پرواز تهران، مشهد به مهرآباد بازگشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید