پیروزی جوکوویچ و اوساکا در دور دوم رولان گاروس

به گزارش مجله هاستفا، تنیسور صربستانی و بانوی شماره یک دنیا با شکست حریفانشان به دور سوم تنیس رولان گاروس صعود کردند.

پیروزی جوکوویچ و اوساکا در دور دوم رولان گاروس

به گزارش خبرنگاران، در پنجمین روز تنیس رولان گاروس دیدار های دور دوم پیگیری شد و دو تنیسور برتر دنیا در بخش مردان و زنان با پیروزی برابر حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

نواک جوکوویچ برابر هری لاکسونن نهاده شد و 3 بر صفر پیروز شد. مرد شماره یک دنیا ست نخست را به راحتی برد و 6 بر یک حریف سوییسی اش را شکست داد. فزونی تنیسور صربستانی ادامه داشت و در ست دوم 6 بر 4 پیروز شد. او در ست سوم با نتیجه 6 بر 3 حریف خود را شکست داد و به دور بعد راه یافت.

در دیگر بازی مهم بخش مردان دومینیک تیم به مصاف الکساندر بابلیک رفت و 3 بر یک پیروز شد. مرد شماره 4 دنیا در ست نخست توانست 6 بر 3 حریف ازبک خود را شکست دهد اما ست دوم را 7 بر 6 واگذار کرد. او در ادامه جبران کرد و در ست های سوم و چهارم با نتایج 6 بر 3 و 7 بر 5 پیروز شد.

الکساندر زورف برابر میکائیل یمر نهاده شد و 3 بر صفر حریف سوئدی اش را شکست داد. مرد شماره 5 دنیا در ست اول و دوم به راحتی حریفش را پشت سر گذاشت و به ترتیب 6 بر یک و 6 بر 3 پیروز شد اما در ست سوم با پیروزی نزدیک 7 بر 6 توانست به دور بعد راه یابد.

حذف دیگو شوارتسمن از دیگر اتفاق های مهم این روز بود. تنیسور آرژانتینی برابر هموطنش لئوناردو مایر 3 بر یک بازنده شد.

کوئواس، کاروسو و لایوویچ نیز با پیروزی برابر حریفانشان به دور بعد راه یافتند.

در بخش بانوان نائومی اوساکا در یک بازی تماشایی 2 بر یک ویکتوریا آزارنکا را شکست داد. در دیداری که 2 ساعت و 50 دقیقه طول کشید بانوی شماره یک دنیا ست نخست را 6 بر 4 واگذار کرد. تنیسور ژاپنی در ست دوم توانست جبران کند و 7 بر 5 پیروز شد. این ست 85 دقیقه طول کشید. او در ست سوم نیز حریف بلغاری اش را شکست داد و 6 بر 3 پیروز شد.

سرنا ویلیامز برابر کرومی نارا نهاده شد و با نتیجه 2 بر صفر حریف ژاپنی اش را شکست داد. تنیسور آمریکایی در ست نخست 6 بر 3 پیروز شد و ست دوم را با نتیجه 6 بر 2 به نفع خود سرانجام داد.

الکساندرووا، زادیونف، آنیسیمووا، سینیاکووا، اسویاتک، بارتی، بگو، بنچیچ و کنین نیز به دور سوم صعود کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 149

به "پیروزی جوکوویچ و اوساکا در دور دوم رولان گاروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی جوکوویچ و اوساکا در دور دوم رولان گاروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید