پالایش نفت آبادان 73 - الوارک ژاپن 80 ، رویای نفتی ها تعبیر نشد ، شاگردان سامری از حضور در فینال بازماندند

به گزارش مجله هاستفا، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با شکست برابر نماینده ژاپن شانس رسیدن به فینال رقابت های قهرمانی آسیا را از دست داد.

پالایش نفت آبادان 73 - الوارک ژاپن 80 ، رویای نفتی ها تعبیر نشد ، شاگردان سامری از حضور در فینال بازماندند

به گزارش، تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و الوارک ژاپن امروز در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا به مصاف هم رفتند که در انتها الوارک پیروز شد با پیروزی نزدیک برابر نماینده کشورمان به فینال این مسابقات برسد.

شاگردان سامری کوارتر نخست را 16 بر13 واگذار کردند و در کوارتر دوم هم 22 بر 17 شکست خوردند تا نیمه نخست بازنده این بازی باشند. آن ها در ادامه کار بهتر بودند و کوارتر سوم را 21 بر 19 بردند و در کوارتر چهارم هم با نتیجه 23 بر 22 شکست خوردند تا در مجموع با نتیجه 80 بر 73 بازنده این دیدار باشند.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که با بازیکنان کمکی، چون حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و آرن داوودی به این مسابقات رفته بود حالا باید در دیدار رده بندی به مصاف بازنده الریاضی لبنان و المحرق بحرین برود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 412

به "پالایش نفت آبادان 73 - الوارک ژاپن 80 ، رویای نفتی ها تعبیر نشد ، شاگردان سامری از حضور در فینال بازماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالایش نفت آبادان 73 - الوارک ژاپن 80 ، رویای نفتی ها تعبیر نشد ، شاگردان سامری از حضور در فینال بازماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید