ونکوور را حرفه ای بگردید

به گزارش مجله هاستفا، ونکوور کانادا

قبل از تماشا این ویدیو ذهنتان را از همه چیز خالی کنید و خودتان را در یکی از زیباترین شهرهای جهان تصور کنید. می خواهیم شما را به ونکوور کانادا ببریم. جایی که یکی از ناب ترین طبیعت های جهان را در دل خود جا داده است، دریاچه های تماشای، جنگل های کاج سبز و سرمای دلچسب ونکوور تنها یک قسمت مجذوب کننده از این شهر است. ونکوور در بخش بریتیش کلمبیا قرار گرفته است و یکی از کلان شهرهای بزرگ این کشور به شمار میرود. با خبرنگاران همراه باشید.

ونکوور را حرفه ای بگردید

این شهر بین خلیج بروارد در شمال و دلتای رودخانه فریزی در جنوب قرار گرفته است، همجواری با این رودخانه، آب و هوای این شهر را فوق العاده و معتدل نموده است، بنابراین اگر تصور سرمای سخت و سوزان را تا به الان داشته اید، این ذهنیت را کنار بگذارید. ترکیب کوه های بلند و پوشیده از برف، جنگل های کاج، هوای خنک مطبوع با شهری زنده و مدرن برای تماشا این شهر حسابی وسوسه تان خواهد نمود، طبیعت کوهستانی ونکوور برای آنها که عاشق کوه و ورزش های زمستانی هستند فرصت خوبی است.

خوب است بدانید ونکوور یکی از بزرگترین پارک های شهری به نام استنلی پارک را در خود جا داده است، پارکی با مساحت 4 کیلومتر مربع که سالانه حدود 8 میلیون نفر توریست از آن تماشا می نمایند!

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 13162

به "ونکوور را حرفه ای بگردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونکوور را حرفه ای بگردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید