وراتی: ایسکو واقعاً آزارم داد، مسی هم این قدر مرا اذیت نکرده بود!

به گزارش مجله هاستفا، هافبک تیم ملی ایتالیا اعتراف کرد که در تقابل با همتای اسپانیایی اش در مصاف اخیر دو تیم در مرحله انتخابی جام جهانی مغلوب شده است.

وراتی: ایسکو واقعاً آزارم داد، مسی هم این قدر مرا اذیت نکرده بود!

به گزارش خبرنگاران، در مصاف حساس شب گذشته (شنبه) تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، ایسکو بهترین بازیکن میدان شد. هافبک رئال مادرید با حرکاتش در میانه میدان و دو گلی که زد، بازیکنان ایتالیا را آزار داد اما در میان آنها کسی که بیش از همه از سوی بازیکن سابق مالاگا تحت فشار نهاده شد، مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن بود که دو بار به شیوه ای تحقیر آمیز از او دریبل خورد.

وراتی در این خصوص به رسانه های اسپانیا اعتراف تلخی کرد و گفت: ایسکو واقعاً مرا اذیت کرد. عملکرد او بازی مرا تحت الشعاع قرار داده بود. حتی لیونل مسی هم به این اندازه مرا آزار نداده بود.

درخشش ایسکو در بازی شب گذشته در استادیوم تیم باشگاهی اش، سانتیاگو برنابئو به حدی بود که حتی سرمربی تیم ملی ایتالیا، جامپیرو ونتورا هم از او تمجید به عمل آورد. به لطف دو گل او و تک گل آلوارو موراتا اسپانیا با نتیجه 3 بر صفر بر ایتالیا غلبه کرد و صندلی خود را در صدر جدول گروه G برای صعود مستقیم به جام جهانی 2018 تثبیت کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2690

به "وراتی: ایسکو واقعاً آزارم داد، مسی هم این قدر مرا اذیت نکرده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وراتی: ایسکو واقعاً آزارم داد، مسی هم این قدر مرا اذیت نکرده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید