هر چقدر که می خواهید بخورید، بدون ذره ای اضافه وزن!

به گزارش مجله هاستفا، احتمالا با دیدن این عنوان خیلی تعجب کردید؛ مدام با خود می گویید مگر می گردد خورد و لاغر ماند؟ بله چرا که نگردد. شما برا لاغر شدن یا لاغر و خوش اندام ماندن به رژیم های سخت و طاقت فرسا نیازی ندارید.

هر چقدر که می خواهید بخورید، بدون ذره ای اضافه وزن!

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، احتمالا با دیدن این عنوان خیلی تعجب کردید؛ مدام با خود می گویید مگر می گردد خورد و لاغر ماند؟ بله چرا که نگردد. شما برا لاغر شدن یا لاغر و خوش اندام ماندن به رژیم های سخت و طاقت فرسا نیازی ندارید. متاسفانه بسیاری از افراد به اشتباه این طور می پندارند که برای این که از شر اضافه وزن شان خلاص شوند، نباید از صبح تا شب لب به چیزی بزنند یا مقدار مواد مصرفی در هر وعده شان به قدری کم می نمایند که همواره گرسنه هستند. این یک اشتباه بزرگ و خطرناک است!

این روز ها که هرچه پیش می رویم به عید نوروز نزدیک تر می شویم، تب لاغر شدن و خوش اندام ماندن، گرم و گرم تر می گردد. همان طور که گفتیم، احتمالا در این میان بسیاری برای کاهش وزن شان اقدام به حذف یکی از وعده های غذایی، خصوصا شام و حذف کامل برنج از برنامه رژیم غذایی شان می نمایند. ممکن است برای خود شما هم رخ داده باشد که نزدیک عید نوروز از یک سایت نامعتبر، برنامه غذایی دریافت کردید و یا حتی خودسرانه اقدام به کم کردن بعضی از مواد مصرفی در هر وعده غذایی تان کردید. اما هیچ تغییری مشاهده نکردید. همواره هم این سوال در ذهن تان وجود دارد که با تمام تلاشی که می کنم، چرا لاغر نمی شوم؟ در پاسخ به این سوال تنها یک چیز می توان گفت، نداشتن رژیم اصولی و مناسب.

اگر فردی چاق هستید و چربی های دور شکم و پهلوی تان فکرتان را دگیر نموده، بدانید که نخوردن چاره کارتان نیست. تحمل گرسنگی نتیجه ای به جز آسیب های جدی و بیماری های گوارشی و مختلفی ندارد. این جمله را هرگز از یاد نبرید که اولین چیزی که در انتخاب یک رژیم و اجرای آن مهم است، درست و اصولی بودن آن است؛ مهم این است که جسم تان دچار آسیب نگردد.

این روز ها که معضل چاقی در همه جای جهان بیداد می نماید و بیش از 30 درصد مردم جهان درگیر آن هستند، بهترین چیز پیروی از یک رژیم غذایی است که به دنبال آن عادت های بد غذایی تان حذف گردد و به جای آن رفتار هایی مثل افزایش دسترسی به انواع میوه ها، رواج پیاده روی و استفاده از سالن های ورزشی، افزایش آگاهی تغذیه ای وبه طور کلی بهبود وعده های غذایی افزایش پیدا کند.

اگر تمایل دارید که برای کاهش وزن تان، یک رژیم غذایی را اجرا کنید به این نکته توجه کنید که پیش از هرچیز باید مواد غذایی موجود در برنامه غذایی تان را دوست داشته باشید تا در ابتدای راه علاوه بر داشتن حس خوب، انگیزه کافی برای آغاز رژیم غذایی خود نیز داشته باشید و سپس با این حس خوب به هدف تان نزدیک و نزدیک تر شوید. شما برای لاغر شدن و لاغر ماندن باید موادی با مقدار معلوم مصرف کنید که به تنظیم سیستم سوخت و ساز بدن تان یاری کند و از چاقی جلوگیری کند. اما نباید فقط و فقط به رژیم غذایی اکتفا کنید.

بسیاری از بالا و پایین رفتن وزن شان هراس دارند، مدام این کابوس را دارند که با تمام شدن دوره رژیم دوباره به وزن قبلی خود بازگردند. به همین دلیل اگر برای لاغر شدن مسصمم هستید و از عواقب احتمالی بعدش می ترسید، علاوه بر داشتن یک رژیم غذایی اصولی، ورزش کردن را از قلم نیاندازید.

همه شما می دانید که برای رسیدن به ایده آل ها باید همت کرد، چه داشتن خانه و ماشین و به طور کلی زندگی بهتر باشد و چه لاغر و خوش اندام شدن؛ فرقی ندارد برای دست یابی به همه آن ها ضروری است که با برنامه پیش بروید. داشتن یک رژیم لاغری که شامل تمام مواد مصرفی مفید و مغذی باشد به راحتی بدون ذره ای تحمل گرسنگی، شما را از چاقی نجات می دهد.

اگر تصمیم تان برای لاغر شدن جدی است پس از همین الان آغاز کنید. به خاطر داشته باشید که لاغر شدن، چربی سوزی، تناسب اندام و تنظیم سیستم سوخت و ساز بدن، صرفا به یاری غذا های لاغر نماینده یا غذا های رژیمی اتفاق نمی افتد. در مرحله اول باید سراغ مغزتان بروید و رویکرد ذهنی تان را نسبت به مفهوم غذا عوض کنید. سایت من و رژیم برای همه شما عزیزانی که به دنبال سلامتی و تناسب اندام تان هستید، برنامه غذایی مناسب دارد و به شما یاری می نماید که فقط به لاغر شدن و کاهش وزن نپردازید بلکه سبک غذایی تان را نیز تغییر دهید. هر زمان که بخواهید می توانید وارد وب سایت من و رژیم شوید و با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات شخصی و پزشکی تان یک رژیم لاغری مناسب با خودتان دریافت کنید.

شاید در اطراف تان با فردی برخورد کردید با پیروی از رژیم های نامعتبر به مسائل و بیماری های جسمی بسیاریدچار شده است. متاسفانه بسیاری فکر می نمایند که رژیم لاغری مساوی است با گرسنگی! اما این تصور کاملا اشتباه است. اگر با متخصص تغذیه ای برخورد کردید که مبنای برنامه های غذایی که ارائه می دهد این ها هستند، همان لحظه مطبش را ترک کنید. سلامتی شما از هرچیزی مهم تر است. ما هم دقیقا به دنبال سلامتی شما هستیم. پس من و رژیم را به عنوان یک همراه خب برای خوش اندام شدن و سالم ماندن بدانید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2779

به "هر چقدر که می خواهید بخورید، بدون ذره ای اضافه وزن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر چقدر که می خواهید بخورید، بدون ذره ای اضافه وزن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید