موضوع بازگشایی دانشگاه تربیت مدرس فردا، 28 اردیبهشت ماه آنالیز می گردد ، احتمال ادامه کلاس های مجازی تا انتها ترم جاری

به گزارش مجله هاستفا، رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: سعی داریم کلاس های دانشجویان را تا خاتمه ترم به صورت مجازی برگزار کنیم؛ البته جزئیات این مسئله فردا در جلسه هیئت رئیسه آنالیز خواهد شد.

موضوع بازگشایی دانشگاه تربیت مدرس فردا، 28 اردیبهشت ماه آنالیز می گردد ، احتمال ادامه کلاس های مجازی تا انتها ترم جاری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره بازگشایی دانشگاه ها از 17 خرداد ماه 99 گفت: فردا 28 اردیبهشت ماه 99 جلسه ای را با هیئت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس خواهیم داشت تا به موجب آن جزئیات بازگشایی دانشگاه تربیت مدرس از 17 خرداد ماه را آنالیز کنیم.

وی ادامه داد: سعی داریم کلاس های دانشجویان به خصوص در دروس نظری را تا سرانجام ترم به صورت مجازی برگزار کنیم؛ البته جزئیات این مسئله فردا در جلسه هیئت رئیسه آنالیز و به وسیله سایت دانشگاه تربیت مدرس به دانشجویان ابلاغ خواهد شد.

احمدی در سرانجام اعلام نمود: عمده ترین مسئله و نگرانی موضوع خوابگاه ها و تغذیه دانشجویان است که بر اساس دستورالعمل هیئت رئیسه جزئیات آن اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4018

به "موضوع بازگشایی دانشگاه تربیت مدرس فردا، 28 اردیبهشت ماه آنالیز می گردد ، احتمال ادامه کلاس های مجازی تا انتها ترم جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوع بازگشایی دانشگاه تربیت مدرس فردا، 28 اردیبهشت ماه آنالیز می گردد ، احتمال ادامه کلاس های مجازی تا انتها ترم جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید