مقاله: فال تاروت کبیر و فوت و فن آن

به گزارش مجله هاستفا، حالا فالگیر از او می خواهد نیت و تمرکز کند، سپس کارت را انتخاب نماید. نیت فرد باید کاملاً شفاف و روشن باشد یعنی دقیقاً بداند هدفش از دریافت فال چیست و نیت دوپهلو نداشته باشد؛ همچنین با تمرکز و آرامش و ترجیحاً با چشم بسته کارت های مورد نظر را انتخاب کند؛ چراکه این کارت ها او را در زندگی راهبر خواهند بود.

مقاله: فال تاروت کبیر و فوت و فن آن

مرحله آخر فال تاروت کبیر تفسیر فال است. علاوه بر توجه به تصویر روی کارت، یکی دیگر از عوامل مهم در تفسیر فال جهت قراردریافت تصویر پس از برداشتن کارت است. کارت ممکن است درست و در جهت تصویر باشد و یا ممکن است معکوس برداشته شود یعنی عکس سر و ته باشد.

تاروت یک سری کارت های تصویری هستند که هرکدام یک عنوان و شماره دارند. کارت های تاروت 78 عدد بوده که 22 کارت را تاروت کبیر و 56 کارت بعدی را تاروت صغیر می نامند. فال تاروت کبیر کلیات یعنی مسائل مهم و تاروت صغیر جزئیات یعنی مسائل کوچک زندگی را پیشگویی می کند.

ابتدا فالگیر کارت ها را بُر می زند و خوب مخلوط می کند. یعنی تعدادی کارت از وسط برداشته و روی بقیه قرار می دهد. این کار را تا وقتی که فکر می کند نیاز است و کارت ها خوب مخلوط شوند ادامه می دهد. خود فرد هم می تواند در مخلوط کردن و بُر زدن کارت ها مشارکت کند.

منبع مقاله: فال تاروت کبیر و فوت و فن آن

انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9151

به "مقاله: فال تاروت کبیر و فوت و فن آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فال تاروت کبیر و فوت و فن آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید