مصالح مورد احتیاج برای طراحی سقف پارکینگ [6 متریال کابردی]

به گزارش مجله هاستفا، بسیاری از منازل از پارکینگ و گاراژ اختصاصی بهره برده اند. اما به علت عدم اهمیت ساکنان به آن ها همچنان ناتمام به جای مانده و به انباری بلااستفاده بدیل شده اند. با این حال، طراحی سقف پارکینگ از اهمیت بالا برخوردار بوده و ما می توانیم با سرمایه گذاری بر روی آن یک محیط مناسب و ایده آل برای نگهداری خودروی شخصی ایجاد نمائیم.

مصالح مورد احتیاج برای طراحی سقف پارکینگ [6 متریال کابردی]

اهمیت طراحی سقف پارکینگ

گاراژ و یا پارکینگ می تواند یک بخش مهم از منزلتان باشد. در حالی که بعضی از ساکنان منازل سعی بر آن دارند از گاراژ و یا پارکینگ به اسم یک انباری استفاده نمایند و آیتم ها و وسایل غیرضروری را در آنجا تلنبار نمایند، بعضی دیگر با طراحی به جا سعی بر استفاده موثر داشته و از پرداخت هزینه گزاف در قبال توقف خودرو در پارکینگ خارج منزل پیشگیری می نمایند. در این میان، طراحی سقف پارکینگ و گاراژ نقش مهم و موثری ایفا خواهد نمود.

مصالح مورد احتیاج در طراحی سقف پارکینگ

سقف پارکینگ و گاراژ منزل شما باید قادر باشد به اسم یک محافظ عمل کند. بنابراین، مصالح مورد احتیاج برای طراحی سقف پارکینگ از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. در حالی که امکان دارد بعضی مالکان سقف گاراژ را حین ساخت خانه ناتمام بگذارند، افزودن مصالح و اجرای مجدد قادر به تضمین و طراحی سقف پارکینگ بوده و ارزش ملکتان را بالا خواهد برد.

بنابراین، ما در این مقاله قصد داریم مصالح مورد احتیاج برای طراحی سقف پارکینگ را آنالیز نمائیم.

برترین مصالح سقف پارکینگ و گاراژ

گاهی اوقات باید منطقه و محل زندگیتان را بر اساس شرایط جوی محیط آنالیز نمائید. و دریابید که کدام مصالح برایتان ایده آل است. به اسم مثال، اگر در غرب زندگی می کنید، به متریال سنگین احتیاج نخواهید داشت و اگر در شرق زندگی می کنید، بنا به تغییرات جوی باید از متریال مستحکم استفاده کنید.

با این حال، گزینه های ذیل را من باب طراحی سقف پارکینگ آنالیز نمائید.

دیوار خشک

دیوار خشک، گزینه ای ساده و مقرون به صرفه برای طراحی اولیه سقف پارکینگ می باشد. شما با اجرای دیوار خشک قادر خواهید بود امر میخ کوبیدن را به تیر ساختمان را تسهیل ببخشید. و بعلاوه، این گزینه پیش زمینه ای خواهد بود تا در صورت لزوم توانایی ارتقای طراحی سقف پارکینگ را داشته باشید.

اجرای این متریال پس از اتمام و رنگرزی احساس خوبی به فضایتان خواهد بخشید!

چوب

چوب زیباست. و اگر تمایل دارید طراحی سقف پارکینگ را به طرزی طبیعی اجرا نمائید، از چوب استفاده کنید. چوب بعضی درختان اعم از افرا، بلوط و کاج انتخاب مناسبی به تعداد می فرایند.

در ضمن، شما قادر خواهید بود از بامبو به اسم یک متریال بادوام و سازگار با محیط زیست استفاده نمائید.

چوب نمای نهایی سقف گاراژ و پارکینگ را گرم و نرم جلوه خواهد داد.

تخته سه لا

تخته سه لا یکی از گزینه های ایده آل و مناسب جهت طراحی سقف پارکینگ به تعداد می رود. اگر در پی یک گزینه مقرون به صرفه و در عین حال سریع الاجرا هستید که با سرعت بیشتر به خرپاهای چوبی الحاق گردد، از تخته سه لا غافل نشوید.

شما قادر خواهید بود الوارهای برش خورده تخته سه لا خریداری نمائید و آن ها را در بالا و پایین خرپاهای چوبی میخ کوب کنید.

اجرای تخته سه لا قادر خواهد بود تا فضای اضافی قابل استفاده برای قرار دادن آیتم های ضروری ایجاد کند.

کاشی فلزی

اگر در پی یک ویژگی برتر در طراحی سقف پارکینگ و گاراژ خانگی هستید، از کاشی فلزی استفاده نمائید. کاشی فلزی به طور معمول از قلع و مس تهیه و ساخته شده و ظاهر فضا را به طرزی زیبا ارتقاء می بخشد. جنبه ظاهری کاشی فلزی بیشتر مواقع مناسب نگهداری اتومبیل های آنتیک و عتیقه می باشد.

با این حال، بسیاری از افراد تمایل دارند پارکینگ و گاراژ خود را به طرزی متفاوت آراسته نمایند. کاشی فلزی می تواند بر روی سقف و مصالح دیوار خشک اجرا گردد. و بعلاوه بر روی دیوار و سقف عاری از رنگ یا رنگرزی شده قابل اجرا می باشد.

تایل پلاستیکی

امروزه تایل پلاستیکی در بسیاری از ابعاد، طرح ها و رنگ ها فراوری و عرضه شده است. و به اسم یک مصالح مقرون به صرفه قیمت در اختیار ساکنان منازل قرار داده شده است.

از زمانی که این تایل های پلاستیکی وارد بازار شده اند، ما متوجه ویژگی مقرون به صرفگی آن ها به خصوص در طراحی سقف پارکینگ شده ایم. این تایل ها به علت دارا بودن متریال پلاستیک از مقاومت بیشتری برخوردار می باشند و در برابر عوامل بسیاری اعم از آتش مقاوم هستند. به همین علت، اگر شما در پی تایل های پلاستیکی بروید متوجه قیمت بالاتر آن ها نسبت به تایل های فلزی خواهید شد. و این امر نسبتا موجه و معقولی است!

سنگ گچ

سنگ گچ، آخرین مصالحی است که در پی آن خواهید رفت. مصالح سنگ گچ و یا پانل سقفی از سنگ های رسوبی تشکیل شده و غالبا بر روی فریم سقف اجرا می شوند. آن ها طوری ساخته شده اند تا نسبت به دیوار خشک کوچکتر و مقرون به صرفه تر باشند.

گچ می تواند متریال ایده آلی برای طراحی سقف پارکینگ باشد. اما اگر سقف و دیوارهایتان نم یا رطوبت زده است، قادر به استفاده از آن نخواهید بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: اتاق
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8463

به "مصالح مورد احتیاج برای طراحی سقف پارکینگ [6 متریال کابردی]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصالح مورد احتیاج برای طراحی سقف پارکینگ [6 متریال کابردی]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید