مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان: با خودباوری می توانیم جزو چهار تیم برتر آسیا باشیم

به گزارش مجله هاستفا، مصطفی شجاعی مدعی است احتیاج اصلی تیم ملی والیبال بانوان خودباوری و تغییر دیدگاه است که در این صورت ملی پوشان می توانند جزو چهار تیم برتر آسیا قرار گیرند.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان: با خودباوری می توانیم جزو چهار تیم برتر آسیا باشیم

به گزارش خبرنگاران، مصطفی شجاعی ، مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان در حاشیه برگزاری تمرینات ملی پوشان در جمع خبرنگاران ، بیان کرد: کمتر از 20 روز است که این مسئولیت را بر عهده گرفته ام. دیدگاه فدراسیون تغییر ذهنیت بازیکنان است. پانزده مرداد ماه راهی ویتنام برای برگزاری یک اردوی مشترک هستیم و کمتر از 45 روز دیگر زمان باقی مانده است که تا خود را برای حضور در قهرمانی آسیا در فیلیپین آماده کنیم.

او در ادامه بیان کرد: دو، سه بازیکن کلیدی تیم ملی را، بنا به دلایلی در اختیار نداریم و چند بازیکن نیز به دلیل آسیب دیدگی دیرتر به اردو ملحق شدند. چند بازیکن از رده سنی جوانان و امید را به تیم تزریق نموده ایم.

شجاعی در ادامه با اشاره به جوانگرایی در تیم ملی، بیان کرد: ان شاء الله با جوانگرایی که در تیم ملی به وجود آورده ایم تغییر دیدگاه در والیبال بانوان به وجود آید، چرا که باور داریم می توانیم جزو چهار تیم برتر آسیا باشیم. همان طور که در یک دهه گذشته تیم مردان جزو چهار تیم نبود و دریافت یک گیم در مقابل چین و ژاپن پیروزی و موفقیت به حساب می آمد، اما امروز والیبال ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و شرایط تغییر نموده است.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان در ادامه اضافه کرد: با توجه به دیدگاه داورزنی نسبت به والیبال بانوان بسیار خوش بین هستم و ما می توانیم در یک پروسه دو الی سه ساله نیروهای جوانی را به تیم ملی اضافه و دیدگاه موجود را تغییر دهیم.

وی درباره همگروهی ملی پوشان با تیم های تایلند، چین تایپه و مالدیو، بیان کرد: در گروه نسبتا مسئله ای قرار داریم، چرا که تایلند قدرت اصلی است و چین تایپه نیز در اکثر مواقع مقابل تیم ما به پیروزی دست یافته است. هدف ما موفقیت و رشد تیم ملی است. جدا از کسب نتیجه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین، اواخر شهریور ماه مسابقات انتخابی قهرمانی دنیا را پیش رو داریم که به احتمال زیاد تغییرات بیشتری را در تیم به وجود خواهیم آورد. ما در این گروه سخت نیز هم می توانیم تیم تایلند را شکست دهیم و هم می توانیم مقابل تیم مالدیو نتیجه را واگذار کنیم. این به دیدگاه و افقی مربوط می گردد که بازیکنان در خود به وجود می آورند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1589

به "مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان: با خودباوری می توانیم جزو چهار تیم برتر آسیا باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان: با خودباوری می توانیم جزو چهار تیم برتر آسیا باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید