مجامع استانی تنیس به چه دلیل لغو می گردد؟

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، زمان ثبت نام و برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون تنیس در حالی هنوز تعیین نشده که سرپرست این فدراسیون کارش را از چند هفته قبل کارش را شروع نموده است. با این حال لغو چند مجمع استانی ابهاماتی را در خصوص عملکرد وی بوجود آورده است.

مجامع استانی تنیس به چه دلیل لغو می گردد؟

لغو چند مجمع استانی سوالاتی را در ذهن اهالی تنیس ایجاد نموده مبنی بر اینکه چه کسی به سرپرست فدراسیون مشورت می دهد که چنین تصمیماتی را بگیرد. آیا لغو این مجامع تبعاتی برای تنیس و انتخابات پیش رو خواهد داشت؟

به نظر می رسد وزارت ورزش هم نظارت چندانی بر عملکرد و اقدامات نامنی در فدراسیون تنیس ندارد. اگر اینطور بود تاکنون زمان انتخابات این فدراسیون و یا ثبت نام کاندیداها را معین می کرد.

اگر قرار است تصمیمی گرفته گردد باید با نظر کارشناسی و دقیق بعضی آگاهان در این مورد باشد نه اینکه بدون آنالیز های لازم چنین اقداماتی صورت بگیرد.

آیا سرپرست فدراسیون با اصغر غمناک مشاور امور اسانها فدراسیون مشورت می نماید؟ غمناک سالهاست تجربه مدیریت در تنیس را دارد و می تواند به واسطه فعالیتش در استانها و ریاست سازمان لیگ مشورت های خوبی به سرپرست بدهد.

لغو مجامع بدون دلیل و البته اعلام آن تبعات زیادی برای تنیس خواهد داشت. اگر به درستی دلیل این تصمیمات اعلام نگردد، شائبه مهندسی کردن این انتخابات هم مطرح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 279

به "مجامع استانی تنیس به چه دلیل لغو می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجامع استانی تنیس به چه دلیل لغو می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید