غفوری: شرایط مناسب قطر و چین انگیره ما را کم نمی کند، جای هیچ اشتباهی نیست

به گزارش مجله هاستفا، مدافع تیم ملی فوتبال ایران معتقد است با شروع اردوی این تیم پیش از شروع رقابت های انتخابی جام جهانی جای هیچ گونه اشتباهی نیست.

غفوری: شرایط مناسب قطر و چین انگیره ما را کم نمی کند، جای هیچ اشتباهی نیست

با ما همراه باشید و با لحظه آخری چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی فوتبال در ایتالیا به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: همواره اردوهای تیم ملی منظم و جدی بوده است. متأسفانه دو اردوی قبلی تیم ملی لغو شد، اما حالا باید از کمترین زمان، بیشترین بهره را ببریم. باید با تمرکز و آمادگی بالا به بهترین شرایط قبل از بازی با قطر برسیم، چون حضور در رقابت های نهایی انتخابی جام جهانی یعنی رقابت با بهترین تیم های آسیا سر سهمیه مستقیم جام جهانی 2018 و همه با بهترین کیفیت پا به این مسابقات می گذارند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از رقابت های انتخابی جام جهانی جای هیچ گونه اشتباهی نیست، اضافه نمود: باید از ابتدای مسابقات کارمان را با قدرت آغاز کنیم. مطمئناً کادر فنی و بازیکنان با کوشش شان سعی می نمایند بهترین تیم را بسازند و از آن طرف هم این امید می رود با حمایت مردم، رسانه ها و مسئولان بهترین شرایط به لحاظ پشتیبانی از تیم ملی به وجود بیاید. مطمئناً این حمایت می تواند یاری بزرگی به تیم ملی باشد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که شما به عنوان بازیکنی که بعد از جام جهانی به ترکیب تیم ملی راه پیدا نموده ای چه نظری درباره مجموعه فعلی داری؟، گفت: فوتبال ایران همواره پر از استعداد است. تیم ملی هم بعد از جام جهانی حدود 70 درصد تغییر پیدا نموده و کادر فنی هم کوشش نموده است بهترین نفرات را به اردو دعوت کند. من واقعاً امیدوارم با مدیریت کارلوس کی روش و بازی های خوب بازیکنان بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و طلسم صعود پیاپی به جام جهانی را بشکنیم.

وی درباره سرمایه گذاری بزرگ فوتبال قطر و چین و ارزیابی اش از این دو تیم نیز گفت: تمام کشورهای جهان با سرمایه گذاری کلان سعی می نمایند بهترین شرایط را به وجود بیاورند، اما شرایط قطر و چین هم متفاوت تر است. با این حال این موضوع نمی تواند از انگیزه ما کم کند. می دانیم که با کوشش بیشتر و غیرت بازیکنان و کادر فنی می توانیم کم و کاستی احتمالی را رفع کنیم و نتایجی به دست بیاوریم که دل مردم شاد گردد.

غفوری درباره قهرمانی کیانوش رستمی و سهراب مرادی در بازی های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: باید به این دو ورزشکار تبریک بگویم که باعث خوشحالی مردم شدند. می خواهم تبریک ویژه ای هم به کیانوش رستمی بگویم که توانست از استان کرمانشاه به نخستین مدال طلای ایران در المپیک دست یابد. امیدوارم کاروان ایران بتواند مدال های بیشتری در ادامه بازی ها کسب کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2578

به "غفوری: شرایط مناسب قطر و چین انگیره ما را کم نمی کند، جای هیچ اشتباهی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: شرایط مناسب قطر و چین انگیره ما را کم نمی کند، جای هیچ اشتباهی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید