عصر جدید در زندگی ورزشی وحید شمسایی؟

به گزارش مجله هاستفا، وحید شمسایی در حالی اخیراً وعده شکستن رکورد آقای گلی فوتسال دنیا را داده که پیش از این اعلام نموده بود برنامه ای برای این قضیه ندارد.

عصر جدید در زندگی ورزشی وحید شمسایی؟

به گزارش خبرنگاران، وحید شمسایی در برنامه پنج شنبه شب عصر جدید حاضر شد تا از تجربیات خود و شکست هایی که در زندگی اش داشته بگوید و جهت راه را به شرکت کنندگان این برنامه نشان دهد اما آن چه بیش از هر چیز در این برنامه نمود پیدا کرد وعده او برای پس دریافت عنوان آقای گلی دنیا بود. عنوانی که دو سال قبل توسط فالکائوی برزیلی از شمسایی گرفته شد و با وجود این که فدراسیون فوتبال بارها از کوشش برای برگزاری تورنمنتی در ایران و دعوت شمسایی به تیم ملی و باز پس دریافت این رکورد خبر داده بود، این مهم هیچ گاه رخ نداد.

در این میان کار به جایی رسید که شمسایی هم چندین بار گفت نه تمایلی برای صحبت در این باره دارد و نه برنامه ای برای بازگشت به تیم ملی اما اظهارنظر او در برنامه عصر جدید متفاوت از دیدگاه گذشته آقای گلی پیشین دنیا بوده است.

به نظر می رسد شمسایی یا برای گرم کردن برنامه عصر جدید و پررنگ جلوه دادن حضورش در این برنامه این حرف را زده یا با توجه به حضورش در کمیته فنی و توسعه فوتسال و ارتباط نزدیکی که با مدیران فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال پیدا نموده، زمینه های بازگشتش به تیم ملی و باز پس دریافت رکورد آقای گلی دنیا را فراهم می بیند.

با این حال در گام نخست شمسایی باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد عصر جدیدی در زندگی اش داشته باشد یا عنوان آقای گلی را برای همواره فراموش کند. هر چه باشد شمسایی این روزها در هر محلی که حاضر باشد یک پای بحث ها در خصوص پس دریافت آقای گلی دنیا توسط اوست اما اگر وی واقعاً تصمیم به این اتفاق دارد، باید پای میز مذاکره با مدیران فدراسیون فوتبال نشسته، اسپانسر حضور چند تیم در ایران را پیدا کند و هم چنین در کنداکتور شلوغ تیم ملی فوتسال فرصتی را بیابد تا بار دیگر با پیراهن این تیم به میدان رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 175

به "عصر جدید در زندگی ورزشی وحید شمسایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصر جدید در زندگی ورزشی وحید شمسایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید