عرضه قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان

به گزارش مجله هاستفا، ROG Phone 3 از لوازم جانبی بازی اختصاصی پشتیبانی می کند. به طور خاص، یک کولر جمع و جور AeroActive Cooler 3 را می توان به دستگاه وصل کرد که بدنه دستگاه را حدوداً چهار درجه خنک می کند. تلفن هوشمند دارای پشتیبانی از کنترلر است.

عرضه قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان

شرکت ایسوس یک گوشی هوشمند گیمینک (مخصوص بازی) با مارک ROG Phone 3. را عرضه کرده است. این دستگاه یک پردازنده قدرتمند از Qualcomm و پشتیبانی از لوازم جانبی بازی دریافت کرده است. گوشی هوشمند جدید با صفحه نمایش AMOLED 6.59 اینچی با وضوح 2340 x. 1080 پیکسل و حداکثر سرعت تجدید 144 هرتز به بازار عرضه شده است.

تلفن هوشمند جدید تراشه اسنپدراگون 865+ و تا 16 گیگابایت حافظه رم را دریافت کرده و به همین دلیل یکی از قدرتمندترین گوشی ها در جهان به حساب می آید. این دستگاه دارای حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی استاندارد UFS 3.1 است.

در پشت دستگاه جدید یک دوربین سه گانه با لنز های 64، 13 و 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری از فیلم 8K واقع شده است. ROG Phone 3 دارای باتری 6، 000mAh با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی است. سازنده توضیح می دهد که گوشی هوشمند جدید قابل شخصی سازی است - کاربر می تواند میزان سرعت بازخوانی صفحه نمایش، فرکانس تراشه، سرعت شارژ، دکمه های بازی فیزیکی را تنظیم کند.

ROG Phone 3 از لوازم جانبی بازی اختصاصی پشتیبانی می کند. به طور خاص، یک کولر جمع و جور AeroActive Cooler 3 را می توان به دستگاه وصل کرد که بدنه دستگاه را حدوداً چهار درجه خنک می کند. تلفن هوشمند دارای پشتیبانی از کنترلر است.

قیمت این گوشی پیشرفته از 800 یورو برای نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگ حافظه داخلی شروع می شود. قیمت نوع برتر آن که 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه استاندارد دریافت کرده، 1100 یورو برآورد شده است.

منبع: اسپوتنیک

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرادید
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4662

به "عرضه قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید