عبدی: تا شهریور وقت داریم، برنامه هایم را داده ام

به گزارش مجله هاستفا، باید هر چه زودتر تیم را آماده و هماهنگ کنیم و بازیکنان را برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که شهریورماه امسال برگزار می گردد، آماده کنیم.

عبدی: تا شهریور وقت داریم، برنامه هایم را داده ام

سرعت، تاکتیک، قدرت بدنی و شخصیت ملی فکتورهای انتخاب بازیکن است

حسین عبدی با اعلام اینکه اردوی انتخابی تیم نوجوانان که از عصر امروز (سه شنبه) شروع شده گفت:این اردو در قالب دو گروه با حضور 60 بازیکن شروع می گردد و تا روز شنبه 31 فروردین عملکرد بازیکنان را زیر نظر خواهیم داشت. در انتخاب بازیکنان باید چند فاکتور را مدنظر قرار دهیم، این فاکتورها شامل سرعت، تاکتیک، قدرت بدنی و شخصیت ملی است.

وی اضافه کرد:نخستین برنامه ما استعدادیابی است، طبق شناختی که از این رده سنی دارم و با توجه به شرایط کنونی، حدود دو ماه از وقت ما صرف استعدادیابی خواهد شد. اعتقاد دارم فرایند آموزش خیلی مهم است. هدف اصلی ما از برگزاری اردوهای انتخابی این است که تمام بازیکنان مستعد سراسر کشور را محک بزنیم و آنها را گزینش کنیم تا بتوانیم از میان نفرات دعوت شده بهترین ها را برای تیم نوجوانان انتخاب کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان در ادامه اضافه کرد:برای من مهمترین نکته در شروع کار استعداد یابی از بازیکنان رده سنی نونهالان و نوجوانان است. از اردیبهشت ماه به طور مرتب اردوهای انتخابی را برگزار خواهیم کرد. بدون شک استعدادیابی در این رده احتیاج به یک همکاری جمعی دارد. برای انجام این کار احتیاج به یاری اهالی فوتبال و مسوولان مراکز استان ها داریم تا در سطح کشور با آنالیز هایی که انجام می دهیم استعداد ها را شناسایی کنیم و بازیکنان شایسته را برای حضور در تیم ملی نوجوانان پرورش دهیم.

عبدی در ادامه درباره ترکیب اصلی این تیم گفت:اردوهای تیم نوجوانان از تیرماه شروع می گردد تا آن موقع فرصت داریم عملکرد تمامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی را کامل آنالیز کنیم. باید هر چه زودتر تیم را آماده و هماهنگ کنیم و بازیکنان را برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که شهریورماه امسال برگزار می گردد، آماده کنیم.

وی در سرانجام گفت:پیش از این برنامه های کلی ام را به کمیته فنی فدراسیون ارایه کردم. برنامه های تمرینی و درخواست اردوهای داخلی و خارجی را به صورت زمان بندی شده به فدراسیون تحویل داده ام.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 115

به "عبدی: تا شهریور وقت داریم، برنامه هایم را داده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: تا شهریور وقت داریم، برنامه هایم را داده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید