صدور 70 مجوز گلخانه به وسیله سامانه پنجره واحد در ساری

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرجهاد کشاورزی ساری ، 54 فقره مجوز تاسیس و 15 فقره مجوز بهره برداری گلخانه به وسیله سامانه پنجره واحد در این شهرستان صادر شد .

صدور 70 مجوز گلخانه به وسیله سامانه پنجره واحد در ساری

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، رضا پورفلاح اظهار کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، مجوز های فراوری گل و گیاهان زینتی و سبزی و صیفی در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک صادر می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک جهاد کشاورزی از اواخر سال 95 راه اندازی شد و مجوزهای مربوط به حوزه هایی همچون فراوریات دام و طیور، شیلات، گلخانه ها و کلینیک های گیاهپزشکی به وسیله این سامانه ارائه می گردد.

وی حذف بوروکراسی اداری، تبادل دقیق تر اطلاعات، کاهش تردد و زمان انجام کار، ایجاد عدالت اجتماعی و افزایش قدرت نظارت را از مزایای این سامانه برشمرد.

پورفلاح توضیح داد: به وسیله این سامانه متقاضیان می توانند پیشرفت درخواست خود را به طور آنلاین به وسیله سامانه مورد نظر انجام دهند.

این مسوول اضافه نمود: 54 فقره مجوز تاسیس گلخانه در سطح 10 هزار و 520 مترمربع و 15 فقره مجوز بهره برداری در سطح سه هزار و 322 مترمربع در این شهرستان صادر شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6076

به "صدور 70 مجوز گلخانه به وسیله سامانه پنجره واحد در ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 70 مجوز گلخانه به وسیله سامانه پنجره واحد در ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید