صدر اعظم اتریش: کشور در شروع دورانی سخت قرار گرفته است

به گزارش مجله هاستفا، صدر اعظم اتریش با توجه به شیوع گسترده کرونا شهروندان را دعوت به صبر کرد و بازگشت به دوران معمولی را زمان بر دانست و کشورش را در آغاز دورانی سخت ارزیابی کرد.

صدر اعظم اتریش: کشور در شروع دورانی سخت قرار گرفته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، سباستین کورس، صدر اعظم اتریش در مصاحبه با روزنامه کرونن سایتونگ، تاکید کرد که آمارها حکایت از این ندارد که می توان بدون مسئله بر بحران کرونا غلبه کرد. مدتی طول خواهد کشید تا آثار محدودیت های اعمال شده در منحنی شیوع این بیماری دیده شود.

وی تأکید کرد که برای جلوگیری از به وجود آمدن شرایطی مانند ایتالیا و اسپانیا این مسئله مهم است که صبروتحمل کنیم.

صدر اعظم اتریش در عین حال هدف را این دانست که بعد از عید پاک گام به گام به سمت حرکت در راستا نرمال و بازگشت به قبل برگردیم و برخی صنایع را بازگشایی کنیم.

وی در عین حال گفت: ما در شروع یک دوران سخت قرار داریم. اما ما یک شبه نمی توانیم به گونه ای وانمود کنیم که گویا بحران کرونا هرگز وجود نداشته است.

کورس تاکید کرد که بازگشت به شرایط طبیعی باید با دقت دنبال شود تا از شیوع مجدد این بیماری جلوگیری شود.

صدر اعظم اتریش تا به حال تیمی را تشکیل داده است که در حال آماده سازی بازگشت تدریجی به شرایط عادی بعد از عید پاک در این کشور است.

صدر اعظم اتریش همچنین بر لزوم افزایش تست های کرونا به تقریباً روزی 15 هزار مورد تاکید کرده و گفت: برای اینکه یک دید خوبی نسبت به اوضاع داشته و بدانیم چه کسی مبتلا شده و چه کسی سالم است باید این کار را انجام دهیم.

صدر اعظم اتریش درباره شرایط پناهندگان در مرزهای با یونان نیز گفت: یونان تلاش می کند همه اقدامات برای مقابله با هجوم پناهندگان را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3395

به "صدر اعظم اتریش: کشور در شروع دورانی سخت قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدر اعظم اتریش: کشور در شروع دورانی سخت قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید